طرز تهیه تارت کاراملی یا اسنیکرز

به گزارش مجله نماشو، تارت کاراملی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و ساده است که برای پذیرایی بسیار مناسب است.

طرز تهیه تارت کاراملی یا اسنیکرز

تارت اسنیکرز یکی از انواع شیرینی های لاکچری و خوشمزه بین المللی است که با طعم های متنوعی تهیه می گردد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تارت اسنیکرز با ما همراه باشید.

تارت کاراملی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و ساده است که برای پذیرایی بسیار مناسب است.

کره 175 گرم

پودر قند 1 پیمانه

آرد به اندازه کافی

شکلات تخته ای 200 گرم

شکر 1.5 پیمانه

آب ½ پیمانه

کره 70 گرم

خامه صبحانه 100 گرم

فندق 2 پیمانه

برای تهیه تارت اسنیکرز خوشمزه در ابتدای کار برای تهیه خمیر تارت کره هم دمای محیط را به همراه پودر قند درون یک کاسه مناسب می ریزیم و به خوبی مخلوط می کنیم تا پودر قند به طور کامل جذب کره گردد.

در این مرحله آرد را کم کم به ترکیب کره و پودر قند اضافه نموده و به آرامی مخلوط می کنیم تا خمیری یکدست درون کاسه جمع گردد. پس از اینکه خمیر دیگر به دست نمی چسبید، اضافه کردن آرد را متوقف می کنیم.

حالا خمیر را درون یک نایلون می پیچیم و به مدت 30 دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا استرحت کند. پس از گذشت این زمان قالب های تارت را با کمی روغن چرب می کنیم و به ترتیب درون سینی فر می چینیم.

در این مرحله خمیر را به 12 قسمت تقسیم نموده و هر قسمت را چونه نموده و با وردنه به صورت گرد باز می کنیم، سپس درون قالب تارت قرار داده و لبه های آنرا فیکس می کنیم. در همین حین فر را با دمای 170 درجه سانتگراد روشن می کنیم.

پس از اینکه فر گرم شد، سینی را درون فر قرار داده و اجازه می دهیم خمیر تارت ها به مدت 12 تا 15 دقیقه بپزد. پس از گذشت این زمان سینی را از فر خارج می کنیم و اجازه می دهیم تارت ها در دمای محیط خنک شوند.

برای تهیه کارامل شکر را به همراه آب درون یک تابه مناسب می ریزیم، سپس روی حرارت قرار داده و اجازه می دهیم شکر به طور کامل حل گردد. پس از اینکه شکر به طور کامل حل شد، کره را اضافه نموده و به خورد کارامل می دهیم.

در آخر خامه را اضافه نموده و پس از چند دقیقه مخلوط کردن، تابه را از روی حرارت کنار می گذاریم. در آخر فندق ها را خرد نموده و به تابه اضافه می کنیم، سپس کارامل را به خوبی مخلوط می کنیم تا فندق ها درون آن پخش شوند.

در این مرحله کارامل را به صورت یکدست روی تارت ها می ریزیم و صاف می کنیم. در ادامه شکلات تخته ای را داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و روی حرارت بخار کتری یا سماور قرار می دهیم تا به طور کامل ذوب گردد.

حالا شکلات ذوب شده را روی کارامل درون تارت ها می ریزیم و در صورت تمایل برای زیباتر شدن تارت ها اندازهی فندق خرد شده روی آن میریزیم. در آخر تارت ها را درون ظرف مورد نظرمان می چینیم و سرو می کنیم.

منبع: بهترین ها

منبع: فرادید
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5061

به "طرز تهیه تارت کاراملی یا اسنیکرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه تارت کاراملی یا اسنیکرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید