طلاق کرونایی در ژاپن افزایش یافت

به گزارش مجله نماشو، گزارش ها حاکی است نگرانی از آنچه طلاق کرونا نامیده می شود در جامعه ژاپن افزایش یافته است و کارشناسان خواستار آن شده اند تا خانواده ها قبل از هر اقدامی برای طلاق با صاحبنظران مشاوره کنند.

طلاق کرونایی در ژاپن افزایش یافت

برخی از موسسات ژاپنی که دست اندرکار ملک و املاک هستند از زوجین خواسته اند در صورت امکان برای اینکه مشکلاتشان را کاهش دهند آپارتمان های خالی اجاره کرده و برای مدتی از هم فاصله بگیرند.

شرکت کاسوکو از جمله این موسسات، آگهی هایی منتشر کرده و به خانواده هایی که در آستانه جدایی هستند پیشنهاد کرده است از خانه های تحت اجاره موسسه به عنوان پناهگاهی موقتی استفاده کنند تا اختلافات خانوادگی شدت پیدا نکند و منجر به طلاق نشود.

دولت ژاپن شرایط اضطراری ملی اعلام کرده و اگرچه از مردم نخواسته است خود را قرنطینه کامل کنند اما مدارس بسته و بسیاری از مراکز تعطیل است و برای همین همسران بیشتر از هر زمانی با یکدیگر در تماس هستند.

کاسوکو اعلام کرده است برای کسانی که مشکلاتی از این دست دارند و می خواهند از طلاق کرونا گریزی داشته باشند خانه هایش را روزی 40 دلار اجاره می دهد.

این شرکت می گوید این روزها دهها مشتری داشته است که به علت خشونت های خانوادگی خواستار اجاره این خانه ها شده اند بسیاری از زنان می گویند شوهرانشان دورکار شده اند و این منازعات زوجین را بخصوص زمانی که فرزندان در خانه هستند افزایش داده است.

هشتک طلاق کرونایی هم اکنون در صدر اخبار توئیتر در ژاپن قرار گرفته و کارشناسان نسبت به افزایش این پدیده در کشور هشدار داده اند.

ژاپن یک جامعه سنتی از لحاظ مسایلی از این دست محسوب می شود و زنان حتی اگر شاغل باشند باید مسئولیت خانه و مراقبت از بچه ها را برعهده بگیرند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز جمعه در سراسر جهان، به دو میلیون و 341 هزار نفر رسیده که 160 هزار و 900 تن آنها فوت شده و 601 هزار و 500 نفر بهبود یافته و بقیه همچنان با این بیماری درگیر هستند.

پس از مشخص شدن 584 مورد جدید تایید شده آلودگی به ویروس جدید کرونا در ژاپن، روز شنبه، تعداد موارد آلودگی در این کشور از 10000 مورد گذشت.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3772

به "طلاق کرونایی در ژاپن افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلاق کرونایی در ژاپن افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید