عاشوری: میزبان سناریوی قوی برای عبور از سد مهدی زاده طراحی نموده بود!

به گزارش مجله نماشو، محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته کورمان معتقد است که حضور ریس جمهور اندونزی در سالن مسابقه و فینال مهدی زاده و ورزشکار میزبان مدال طلا را با نادآوری از چنگ ملی پوش ما درآورد.

عاشوری: میزبان سناریوی قوی برای عبور از سد مهدی زاده طراحی نموده بود!

به گزارش خبرنگاران ، محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته کشورمان می گوید حضور ریس جمهوری اندونزی در سالن مسابقه و فینال مهدی زاده و ورزشکار میزبان مدال طلا را با ناداوری از چنگ ملی پوش ما درآورد. دبیر فدراسیون کاراته درخصوص موضوع ناداوری در دیدار فینال امیرمهدی زاده و حریف اندونزیایی او می گوید: اتفاقی که در مسابقه فینال مهدی زاده و رقیب او از کشور میزبان شاهد بودیم بسیار تلخ و ناجوانمردانه بود. عوامل حاضر در این سالن سناریوی قوی را برای گذر از سد امیر مهدی زاده بسته بودند. البته وقتی جدول مبارزات را دیدم دل شوره من بیشتر گردیده بود چرا که همه نفرات برتر و دارای رنک این وزن رقبای مهدی زاده بودند تا او حذف گردد، اما در سمت دیگر جدول همه کاراته کاهای بی نام و نشان حضور داشتند تا ورزشکار کشور میزبان تا فینال بازی ها مشکلی نداشته باشد.

آشوری در ادامه تاکید می نماید:زمانی که جایگاه VIP را برای حضور رییس جمهور اندونزی خالی کردند، استرس من بیشتر شد و در جریان مسابقه بودم. امتیازاتی را بدون دلیل به حریف مهدی زاده می دادند که پس از بیشتر شدن فاصله امتیازات یک یا دو پوئن نیز برای کاراته کای ما در نظر می گرفتند. این اتفاقات کلا برای ورزش قهرمانی مناسب نیست . بهتر است ورزش به صورت کاملا سالم برگزار گردد. متاسفانه یکی از مدال های ارزشمند کاروان ایران کم شد، اما با این حال چیزی از ارزش های امیر مهدی زاده کم نمی گردد.

5، 1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2439

به "عاشوری: میزبان سناریوی قوی برای عبور از سد مهدی زاده طراحی نموده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشوری: میزبان سناریوی قوی برای عبور از سد مهدی زاده طراحی نموده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید