فاجعه ای دیگر برای دیزنی ، ناکامی مطلق کیدمن در گیشه

به گزارش مجله نماشو، فیلم سینمایی سهره طلایی با بازی نیکول کیدمن در نخستین هفته اکران در بیش از 2500 سالن در آمریکای شمالی کمتر از سه میلیون دلار فروخت.

فاجعه ای دیگر برای دیزنی ، ناکامی مطلق کیدمن در گیشه

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوربس، سهره طلایی به کارگردانی جان کراولی بر اساس رمانی تحسین شده و حماسی به همین نام از دانا تارت ساخته شده و نخستین بار همین چند روز پیش در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد. اکران عمومی این فیلم 45 میلیون دلاری به دلیل نقدهای بیشتر منفی منتقدان با بی اعتنایی تماشاگران روبرو شد و در بسیاری از سالن ها حتی یک تماشاگر هم حضور نداشت. کتاب تارت برنده جایزه پولیتزر هم شده است.

بعضی کارشناسان معتقدند دریافت درجه سختگیرانه R و زمان 150 دقیقه ای می تواند از دلایل شکست تجاری سهره طلایی در گیشه آمریکای شمالی با وجود در اختیار داشتن ستاره ای چون کیدمن باشد. در واقع، رقم 2.6 میلیون دلاری فروش در 2542 سینما از بدترین افتتاحیه های تاریخ سینما در این مقیاس است و می توان آن را در فهرست بدترین ها با بیش از 2500 سینما در رده ششم فیلم های ناکام جا داد.

این سومین ناکامی پیاپی استودیو برادران وارنر در گیشه ایالات متحده و کانادا در یک ماه اخیر است. هر چند بعضی معتقدند مدیران وارنر و آمازون با آگاهی از شکست احتمالی سهره طلایی، روی درآمد آن از عرضه در شبکه های پخش آنلاین حساب نموده اند. هر چند نمی توان از کنار ناکامی بزرگ کیدمن در گیشه آمریکا ساده گذشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4365

به "فاجعه ای دیگر برای دیزنی ، ناکامی مطلق کیدمن در گیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه ای دیگر برای دیزنی ، ناکامی مطلق کیدمن در گیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید