فواید طراحی سایت توسط هوش مصنوعی

به گزارش مجله نماشو، محققان به تازگی تصمیم گرفته اند از هوش مصنوعی برای طراحی رابط کاربری صفحات وب استفاده نمایند.

فواید طراحی سایت توسط هوش مصنوعی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،هوش مصنوعی یکی از قدرتمندترین فناوری های امروزی است که به رایانه ها و ربات ها این امکان را می دهد تا فعالیت ها را به صورت مستقل انجام دهند. یکی از کارهایی که هوش مصنوعی امروزه می تواند آن را همانند فعالیت های دیگر صورت دهد طراحی صفحات وب است.

با وجود آن که هوش مصنوعی فناوری بسیار پیچیده ای به حساب می آید و همچنین صرفا برای طراحی صفحات وب ساخته نشده، بسیاری از شرکت ها از قابلیت های این فناوری استفاده می نمایند تا رابط کاربری صفحات وب را از کیفیت بیشتری برخوردار نمایند. وب سایت های امروزی بسیار سریع و کاربردی هستند و شرکت ها برای افزایش میزان جلب مشتری همیشه سعی می نمایند قابلیت های سایت خود را توسعه دهند و بیشتر نمایند.

از این رو مدتی است که شرکت ها از هوش مصنوعی برای گسترش سایت ها استفاده می نمایند. اقدامات این چنینی باعث شده فرآیند طراحی وب از سرعت بیشتری برخوردار گردد و در کنار استفاده بهینه از زمان افراد شاهد افزایش کاربرد صفحات وب نیز باشند.

فواید طراحی سایت توسط هوش مصنوعی

هم اکنون طراحان و متخصصان رابط کاربری از سیستم تحلیلگر هوش مصنوعی بهره می برند تا با توجه به خواسته کاربران بهترین قابلیت ها را در اختیار آن ها قرار دهند. در حال حاضر سایت هایی هم وجود دارند که به صورت رایگان به کاربران اجازه می دهند از هوش مصنوعی برای طراحی محیط وب سایت خود یاری بگیرند.

استفاده از هوش مصنوعی در پیکربندی رابط کاربری در طولانی مدت باعث می گردد کاربران هزینه کمتری را به طراحی سایت خود اختصاص دهند و از این رو فرآیند شغلی آن ها کمی آسان تر می گردد.

لازم به ذکر است؛ استفاده از هوش مصنوعی در طراحی وب سایت ها یک قدم هوشمندانه برای بهبود عملکرد صفحات اینترنتی به حساب می آید. این فناوری با یاری داده های دریافت شده از کاربران و الگوریتم هوشمند بهترین نوع رابط کاربری را در اختیار افراد قرار می دهد که باعث ایجاد رونق در کسب و کار اشخاص می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1401

به "فواید طراحی سایت توسط هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید طراحی سایت توسط هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید