رونمایی از طراحی لوگوی فایرفاکس

به گزارش مجله نماشو، حدود یک سال پیش اعلام شد موزیلا برای مرورگر فایرفاکس خود لوگوی جدیدی طراحی خواهد نمود. تا کنون چندین بار لوگوی فایرفاکس تغییر پیدا نموده است و اکنون شاهد لوگوی جدید این مرورگر وب هستیم.

رونمایی از طراحی لوگوی فایرفاکس

در اولین نگاه به لوگوی جدید متوجه خواهید شد که طرح روباه در این لوگو کمتر شده است ولی طرح آتش بیشتر می بینیم ولی اشتباه نکنید؛ لوگوی بالا برای تمام محصولات زیرمجموعه فایرفاکس است و برای هریک از نرم افزارهای فایرفاکس از جمله مرورگر فایرفاکس لوگوی اختصاصی طراحی شده است.

لوگوی مجموعه ابزارهای فایرفاکس به همراه مرورگر فایرفاکس و ابزارهای دیگر این مجموعه را می توانید در زیر مشاهده کنید:

بنابراین؛ هنوز مرورگر فایرفاکس به روباه آتشین خود پایبند است و سر و دم آن در لوگوی این مرورگر وب دیده می گردد. لوگوی کلی فایرفاکس بیشتر یک دنیا به آتش کشیده شده را ترسیم می نماید ولی هنوز مشخصه های لوگوهای فایرفاکس را دارد و هر کاربری با مشاهده آن متوجه فایرفاکس می گردد.

لوگوی فایرفاکس کدام است؟

فرآیند تغییر طراحی لوگو های فایرفاکس را در زیر مشاهده کنید. می توانید ببینید که چگونه این لوگو به مرور کامل تر و پخته تر شده است و لوگوی جدید به وضوح زیباتر از لوگوهای پیشین است:

طراحان لوگوی فایرفاکس و موزیلا در ماه جولای گذشته اعلام کردند دنبال یک لوگوی جدید و جامع برای محصولات فایرفاکس هستند. آن ها اعتقاد داشتند لوگوی روباه آتشین مرورگر فایرفاکس نشانه خوبی برای کل مجموعه ابزارهای فایرفاکس نیست.

شاید این حرف تا حدودی درست باشد ولی اکنون دو لوگوی فایرفاکس داریم و خیلی سخت است به همه کاربران اینترنت بگوییم که کدام یک متعلق به مجموعه نرم افزارهای فایرفاکس و کدام یک نشانه مرورگر وب فایرفاکس است.

بعضی از کاربران می گویند لوگوی مجموعه فایرفاکس زیباتر از لوگوی مرورگر این مجموعه است و ای کاش موزیلا از همان لوگو برای مرورگر فایرفاکس هم استفاده می کرد.

موزیلا با مرورگر فایرفاکس آغاز کرد اما اکنون چندین ابزار فایرفاکس مانند ابزار Send و Monitor دارد و احتمالا در آینده شاهد ابزارهای دیگری خواهیم بود.

 
منبع: یک پزشک
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3237

به "رونمایی از طراحی لوگوی فایرفاکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از طراحی لوگوی فایرفاکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید