مازندران روی گسل زلزله است، معماری ساختمان در ساری نداریم

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، قاسم قاسمی عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، همسویی با اهداف کلان مدیریت شهری در حوزه گردشگری را از مسائل مهم برشمرد و به زلزله اخیر در ساری و جویبار اشاره نمود و گفت: اهمیت ایمنی ساختمان امری مهم است.

مازندران روی گسل زلزله است، معماری ساختمان در ساری نداریم

وی با بیان اینکه ساری روی گسل زلزله واقع گردیده است گفت: همچنین مازندران روی گسل زلزله قرار گرفته است و ایمنی ساختمان یاری بزرگی به حفظ جان انسان ها، آثار فرهنگی و تاریخی خواهد نمود.

قاسمی یادآور شد: در همایش بین المللی صنعت ساختمان، مقاوم سازی ساختمان و لزوم توجه به استحکام بنا باید مورد توجه قرار گیرد، از اینرو لزوم نظارت بر تولیدات نیز امری حیاتی است.

عضو شورای شهر ساری، پیوستگی صنعت ساختمان با محیط زیست را امری مهم برشمرد و گفت: متاسفانه توجه به محیط زیست نمی گردد و ساختمان های همراه و سازگار با محیط زیست وجود ندارد.

وی توسعه ساختمان های سبز را احتیاج ضروری جامعه برشمرد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت و افزایش تاسیسات باید به ساختمان سبز توجه گردد و این مسئله نیز نباید مورد غفلت واقع گردد.

عضو شورای شهر ساری با عنوان اینکه شرایط، ساختمان های ما را به سبک ساختمان سبک پیش برده است ادامه داد: صنعت ساختمان با گردشگری ارتباط نزدیکی دارد و از اینرو اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در ساری برگزار می گردد.

قاسمی با بیان اینکه صنعت گردشگری صنعتی پایدار به شمار می رود گفت: متاسفانه معماری صحیحی در نماسازی ساختمان در ساری وجود ندارد و خیابان قارن دارای معماری تاریخی بود که امروز دستخوش آسیب هایی گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2643

به "مازندران روی گسل زلزله است، معماری ساختمان در ساری نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران روی گسل زلزله است، معماری ساختمان در ساری نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید