تور ارزان مجارستان: مجارستان: جایگزین کردن گاز مقرون به صرفه روسیه با گاز گران آمریکا احمقانه است

به گزارش مجله نماشو، ایرنا نوشت: مقامات دولتی و شرکت های خصوصی اروپایی درباره پیامدهای قطع گاز روسیه هشدار داده و اعلام کردند که تامین گاز از دیگر منابع برای بعضی کشورها غیرممکن یا بسیار گران خواهد بود.

تور ارزان مجارستان: مجارستان: جایگزین کردن گاز مقرون به صرفه روسیه با گاز گران آمریکا احمقانه است

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان روز آدینه در گفت و گو با یک رادیوی محلی گفت: جایگزین کردن گاز مقرون به صرفه روسیه با گاز گران آمریکا یک طرح احمقانه است.

وی توضیح داد: این به این معنا نیست که ما مجبوریم شب ها، لباس گرمتری بپوشیم تا گاز کمتری مصرف کنیم یا اینکه یک میزان پول اضافه تر برای خرید گاز بپردازیم بلکه واقعیت این است که اگر صادرات گاز روسیه قطع گردد مجارستان هیچ گازی نخواهد داشت.

نخست وزیر مجارستان اضافه نمود: 85 درصد گاز مجارستان و 64 درصد نفت این کشور از روسیه وارد می گردد و جغرافیای این کشور مانع تنوع بخشیدن به منابع انرژی است.

آلفرد استرن مدیر عامل شرکت نفت و گاز او ام وی اتریش نیز در گفت وگو با رسانه ها گفت: ممکن است بعضی کشورهای اروپایی بتوانند بدون گاز روسیه دوام بیاورند اما اتریش به عنوان کشوری محصور در خشکی، سال جاری نمی تواند به وسیله واردات ال ان جی مسائل خود در حوزه انرژی را حل نماید.

وی گفت: تنوع بخشیدن به منابع گازی، هم در حوزه زیرساخت ها و هم در حوزه خرید گاز هزینه بسیار بالایی دارد.

بعلاوه، در شرایطی که مقامات آلمانی از نپذیرفتن درخواست مسکو برای پرداخت هزینه گاز به روبل خبر داده اند، مارتین برودرمولر مدیرعامل شرکت صنایع شمیایی باسف، پرداخت نکردن بهای گاز روسیه به روبل را اقدامی غیرمسئولانه مطرح کرد.

وی گفت: آیا ما با چشمان باز می خواهیم مالی که دهه ها برای ساختن آن کوشش نموده ایم از بین ببریم. قطع گاز روسیه می تواند بدترین بحران اقتصاد آلمان از زمان خاتمه جنگ جهانی دوم را رقم بزند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2076

به "تور ارزان مجارستان: مجارستان: جایگزین کردن گاز مقرون به صرفه روسیه با گاز گران آمریکا احمقانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مجارستان: مجارستان: جایگزین کردن گاز مقرون به صرفه روسیه با گاز گران آمریکا احمقانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید