محاصره منزل رئیس بزرگترین مجلس اسلامی شیعیان بحرین

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: نیروهای امنیتی تا بن دندان مسلح وابسته به وزارت کشور بحرین منزل مسکونی رئیس مجلس اسلامی علمائی این کشور را به محاصره خود درآوردند.

محاصره منزل رئیس بزرگترین مجلس اسلامی شیعیان بحرین

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از مرآه البحرین، نیروهای امنیتی وابسته به وزارت کشور بحرین منزل مسکونی سید مجید مشعل رئیس مجلس اسلامی علمائی این کشور را به محاصره خود درآوردند.

جمعیت الوفاق در این خصوص اظهار داشت که نیروهای امنیتی تا بن دندان مسلح رژیم آل خلیفه با خودروهای زرهی و افراد نقابدار منزل سید مجید مشعل رئیس مجلس اسلامی علمائی را به محاصره خود درآورده و از او خواسته اند تا به ساختمان تحقیقات جنایی برود.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی شیخ محمد المنسی یکی دیگر از رهبران مجلس اسلامی علمائی را جهت بازپرسی به مرکز پلیس فراخوانده اند.

این در حالی است که رژیم بحرین عضویت نمایندگی اسامه مهنا در مجلس این کشور را به دلیل اعتراض به شرایط زندانیان سیاسی در زندان مرکزی جو به تعلیق در آورد.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3870

به "محاصره منزل رئیس بزرگترین مجلس اسلامی شیعیان بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاصره منزل رئیس بزرگترین مجلس اسلامی شیعیان بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید