محمدی: در سبک وزن و فوق سنگین با خلاء وزنه بردار روبرو هستیم

به گزارش مجله نماشو، رییس انجمن وزنه برداری معلولان گفت: بعد از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو تیم وزنه برداری معلولان جوانگرایی می گردد و در تمام وزنها تغییرات انجام خواهد شد.

محمدی: در سبک وزن و فوق سنگین با خلاء وزنه بردار روبرو هستیم

بابک محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره وضعیت تیم ملی وزنه برداری معلولان بعد از بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: تیم وزنه برداری معلولان چون به فاصله کمتر از یک ماه در دو رویداد مهم بازیهای آسیایی ژاپن و پاراآسیایی جاکارتا شرکت کرد برای جلوگیری از آسیب دیدگی، اردوی تیم ملی را تعطیل کردیم تا وزنه برداران به استراحت و ریکاوری بپردازنند و با شرایط بهتری وارد اردو شوند. البته چون سال جاری دیگر مسابقه مهمی برای تیم ملی وزنه برداری پیش بینی نشده است، برنامه خاصی برای تیم نداریم و منتظر برپایی اردو در اواخر سال هستیم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری در تیم وزنه برداری در رده سنی زیر 25 سال گفت: با استعدادهای خوبی که در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 25 سال شناسایی شدند، در حال حاضر وزنه برداران خوبی در تمام اوزان این رده سنی داریم و تلاشمان بر این است با سرمایه گذاری روی آنها بتوانیم رکورد آنها را ارتقاء ببخشیم و کم کم در اوزان سبک وزن و فوق سنگین جوانان را جایگزین تیم ملی بزرگسالان کنیم. البته با توجه به محدودیت زمانی که برای آماده سازی تیم برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو داریم، این تغییرات در حال حاضر امکانپذیر نیست و بعد از پارالمپیک 2020 در تمام وزنها این تغییرات اعمال خواهد شد.

محمدی زمان برگزاری اردوی تیم ملی جوانان را نهم آذر عنوان نمود و گفت: بعد از برپایی اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان در نهم آذر سعی داریم اردوی تیم ملی بزرگسالان را نیز بعد از جوانان برگزار کنیم که البته این بستگی به تصمیم و برنامه فدراسیون جانبازان و معلولان دارد.

رییس انجمن وزنه برداری معلولان همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با حضور تیم های خارجی در اردیبهشت سال آینده اطلاع داد و اظهار داشت: این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی و به صورت اوپن برگزار خواهد شد تا بتوانیم وزنه برداران خوبی را بویژه در وزن های سبک و فوق سنگین که با خلا روبرو هستیم، شناسایی کنیم.

وی در انتها از برگزاری مراسم تجلیل از وزنه بردارانی که از تیم ملی خداحافظی کردند در مسابقات قهرمانی کشور اطلاع داد و اضافه نمود: به دنبال آن هستیم از تمام وزنه بردارانی که سرمایه های ملی کشور بودند و از تیم ملی خداحافظی کردند در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور طی مراسمی از آنها تجلیل به عمل آوریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2874

به "محمدی: در سبک وزن و فوق سنگین با خلاء وزنه بردار روبرو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: در سبک وزن و فوق سنگین با خلاء وزنه بردار روبرو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید