محمدی راد: برای پیروزی نیازی به داور نداریم، مزد نظم تیمی و تاکتیک خود را گرفتیم

به گزارش مجله نماشو، محمدی راد، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: تیم شهرداری ورامین برای پیروزی نیازی به داور ندارد و توان این را داریم که قدرت خود را بر حریف دیکته کنیم. - اخبار ورزشی -

محمدی راد: برای پیروزی نیازی به داور نداریم، مزد نظم تیمی و تاکتیک خود را گرفتیم

رحمان محمدی راد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد عملکرد تیم شهرداری ورامین و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر والیبال گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم، توقع ما این بود که نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم. ما مزد نظم تیمی و تاکتیک خود را گرفتیم. همچنین تمرین های ما زودتر از سایر تیم ها آغاز شد و از این جهت از سایر حریفان پیش هستیم در حالی که تیم هایی مثل پیکان و سایپا از ما قوی تر هستند.

محمدی راد در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر والیبال گفت: کلید پیروزی در این بازی تاکتیکی، دریافت اول بود. هر 2 تیم از حضور اسپکرهای قدرتمند و خوبی سود می بردند و زمانی که دریافت اول به خوبی به دست پاسور می رسید، دفاع کردن آنها بسیار سخت می شد. ما در ست چهارم توانستیم از حریف پیش بیفتیم و این برتری را حفظ کردیم تا یکی از رقیبان مستقیم و مهم خود را شکست داده باشیم.

وی ادامه داد: ما 2 بازی سنگین دیگر مقابل پیکان و گنبد پیش رو داریم و سعی می کنیم امتیازات و دستاوردهایی را که در این چند هفته به دست آورده ایم از دست ندهیم. کوشش ما این است که با پیروزی از زمین خارج شویم.

سرمربی شهرداری ورامین در مورد حاشیه های بازی سایپا گفت: حاشیه ها آنقدر بزرگ نبود که به آن توجه زیادی گردد. داور در این بازی اشتباهاتی داشت که هم به سود ما و هم به سود سایپا بود. اشکال داور این بود که می خواست به تنهایی نظر بدهد و بعد از مشورت با یاری خود، نظرش را تغییر می داد. تهران| لیگ برتر والیبال: شهرداری ورامین همچنان صدرنشین است

مربی پیشین تیم ملی توضیح داد: متاسفانه طوری از قضاوت این بازی صحبت می گردد که انگار من داور را انتخاب نموده ام در حالی که اگر داور بهتری قضاوت این بازی را بر عهده داشت، ما هم راضی تر بودیم. تیم شهرداری ورامین برای پیروزی نیازی به داور ندارد و توان این را داریم که قدرت خود را بر حریف دیکته کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2943

به "محمدی راد: برای پیروزی نیازی به داور نداریم، مزد نظم تیمی و تاکتیک خود را گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: برای پیروزی نیازی به داور نداریم، مزد نظم تیمی و تاکتیک خود را گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید