مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه در مراسمی با حضور علی دارابی معاون امور استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید محمد ابوترابی امام جمعه موقت تهران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، دادستان، مدیران دستگاههای اجرایی و هنرمندان ضمن تقدیر ازخدمات 4 ساله ابوالفضل معصومی فر مدیرکل سابق، سعید انبارلویی بعنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قزوین معرفی شد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد

سعید انبارلویی خانواده شهید بوده و پیش از این به عنوان مدیرکل ارشیو سازمان صدا و سیما و معاونت برون مرزی رسانه ملی فعالیت کرده است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای قزوین دراین مراسم گفت: تهاجم رسانه ای امروز زیاد است و باید مراقب باشیم تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

انبارلویی تصریح کرد: با ایمان و تقوا و حفظ وحدت می توان از ارزشها دفاع کرد و با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی و سرمایه های بسیار ارزشمندی داریم که باید مراقب دشمنی ها باشیم و از همه، ظرفیت از کیان نظام دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: رسانه ملی در تبیین ارزشها و دفاع از کیان و وحدت نقش مهمی دارد و باید با روحیه جهادی و فداکاری برای ایجاد بصیرت و وحدت ملی همت کنیم.

انبارلویی تصریح کرد: نسل کنونی انگیزه زیادی برای دفاع از انقلاب دارد و استان قزوین با پتانسیل قوی خود از جایگاه خاصی برخوردار است و با همه داشته های خود باید در عبور از سختی ها مصم باشیم و در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین برای انعکاس دستاوردهای نظام در دستگاههای اجرایی از سوی رسانه ملی در استان اعلام آمادگی کرد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2416

به "مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید