مرکز فروش فناوری ایران در سومین نمایشگاه تجارت جهانی بمبئی حضور یافت

به گزارش مجله نماشو، مرکز فروش فناوری ایران در هند، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، در سومین نمایشگاه تجارت جهانی شرکت کرد.

مرکز فروش فناوری ایران در سومین نمایشگاه تجارت جهانی بمبئی حضور یافت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، مرکز فروش فناوری ایران در هند، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، در سومین نمایشگاه تجارت دنیای شرکت کرد. این نمایشگاه در روز های 22 و23 آبان ماه در شهر بمبئی برگزار گردید.

در این نمایشگاه که با حضور 28 کشور در محل دائمی تجارت دنیای بمبئی برگزار گردید، فرصت های صادراتی کشور ها به معرض نمایش گذاشته شد که علاوه بر شرکت ها، بعضی از نمایندگی های کنسولی هم حضور داشتند.

سید مجتبی قدمگاهی، مدیر مرکز فروش فناوری ایران در هند در این رابطه گفت: حضور ایران با محصولات فناورانه در چنین نمایشگاه هایی به ارتقاء برند ایران یاری خواهد نمود، از آنجا که همواره ایران با محصولات سنتی نظیر فرش، پسته و خرما شناخته می گردد و این درحالی است که توانمندی ایران در فراوری محصولات فنارورانه بسیار بالاست و اگر در بخش صادرات توجه بیشتری به آن گردد، در آینده ای نه چندان دور ایران به عنوان یک کشور دارای فناوری پیشرفته در دنیا شناخته خواهد شد و این بازاریابی محصولات ایرانی در حوزه فناوری را آسان تر می نماید. با توجه به وضعیت مالی امروز ایران احتیاج است که به تجارت های با ارزش افزوده بالا روی بیاوریم تا کشور از وابستگی به خام فروشی نجات پیدا کند.

وی با اشاره به حضور فعال ایران در این نمایشگاه گفت، تجار و صنعتگران هندی برای آشنایی با محصولات دانش بنیان ایرانی علاقه بسیاری نشان می دادند و در بعضی زمان ها روبروی غرفه ایران ازدحامی از بازدیدکنندگان بود.

بازار هند یک بازار بسیار مستعد برای حضور ایرانیان و شرکت های ایرانی است که تا کنون راجع به آن غفلت شده است. مزیت های متعدد بازار هند برای ایران این امیدواری را ایجاد می نماید که درآینده ای نه چندان دور سطح روابط تجاری ایران با هند بالاتر برود.

کشور های چین، مالزی، افغانستان و آرژانتین از جمله کشور های دیگری بودند که حضور پررنگی داشتند و محصولات متنوع تری را نسبت به کشور های دیگر برای صادرات به بازار هند به معرض نمایش گذاشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 606

به "مرکز فروش فناوری ایران در سومین نمایشگاه تجارت جهانی بمبئی حضور یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز فروش فناوری ایران در سومین نمایشگاه تجارت جهانی بمبئی حضور یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید