مقام سابق وزارت بهداشت آمریکا: ممکن است با بدترین زمستان عصر معاصر روبرو شویم

به گزارش مجله نماشو، یک مقام سابق وزارت بهداشت آمریکا هشدار داد اگر تدابیر ضروری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور اتخاذ نشود، ایالات متحده بدترین زمستان عصر معاصر را تجربه خواهد کرد.

مقام سابق وزارت بهداشت آمریکا: ممکن است با بدترین زمستان عصر معاصر روبرو شویم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ریک برایت از مسئولان سابق وزارت بهداشت آمریکا گفت که در صورت عدم بهبودی روش مقابله با ویروس کرونا، ممکن است دولت آمریکا با بدترین زمستان عصر حاضر روبه رو شود.

مسئول سابق وزارت بهداشت ایالات متحده تأکید کرد که اگر مسئولین کاخ سفید برای جلوگیری از بازگشت کروناویروس قاطعانه عمل نکنند، آمریکا یکی از سخت ترین زمستان های عصر معاصر را پیشِ روی خواهد داشت.

برایت که ماه گذشته از سمت مدیر کمیته تحقیقات و توسعه زیست پزشکی وابسته به وزارت بهداشت آمریکا برکنار شد، افزود: اگر در بهبودی شرایط کنونی با شکست روبرو شویم، خطر ویروس کرونا افزایش خواهد یافت و برای مدت زمان طولانی ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد که آمریکا همچنان به طرحی جامع برای تهیه انبارهای حاوی کمک های اولیه برای انجام معاینات غربالگری ویروس کرونا نیازمند است.

آمریکا بیشترین تلفات ناشی از ویروس کرونا را بین کشورهای جهان داشته است. تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 1 میلیون و 300 هزار نفر و تعداد قربانیان نیز به حدود 85 هزار نفر رسیده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1102

به "مقام سابق وزارت بهداشت آمریکا: ممکن است با بدترین زمستان عصر معاصر روبرو شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام سابق وزارت بهداشت آمریکا: ممکن است با بدترین زمستان عصر معاصر روبرو شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید