ملی پوش شنا: سطح مسابقات و مدال آوران جاکارتا از ما بالاتر بود

به گزارش مجله نماشو، ملی پوش اصفهانی تیم ملی شنا با اشاره به سطح بالای مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: در این دوره از مسابقات شناگران با آمادگی بسیار بالایی ظاهر شدند به گونه ای که می توان به جرات گفت سطح بسیاری از شناگران از تیم ملی ما بالاتر بود.

ملی پوش شنا: سطح مسابقات و مدال آوران جاکارتا از ما بالاتر بود

علیرضا یاوری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به تمرینات خوب و منظمی که داشتم در این دوره از مسابقات شرکت کردم اما باید بگویم هنوزهم با شناگران آسیایی فاصله زیادی داریم. شناگران ازبکستان و قزاقستان خیلی خوب تمرین نموده بودند جدای از این کشورهای چین، ژاپن و سنگاپور با توجه به کیفیت خوبی که دارند و تمرینات و امکانات توانستند رتبه های برتر را از آن خود نمایند به جرات می توانم، بگویم سطح مسابقات آسیایی جاکارتا از تیم ملی ما بالاتر بود و بنابراین نیازمندان هستیم که بیشتر کوشش و تمرین کنیم تا بتوانیم کم کم در مسیر رشد قرار بگیریم و فاصله ای که داریم را کاهش دهیم.

وی اضافه نمود: شناگران ایران فاصله با رقبای آسیایی خود دارند، رتبه هایی که به دست آوردیم همگی نشان گر همین مساله است. من با قرار دریافت در رتبه 22 نتوانستم به فینال مسابقات راه پیدا کنم شاید در کشور در جمع بهترین ها باشیم اما نگاه و هدفمان باید کاهش این فاصله زیادی است که داریم وبرای رسیدن به آن باید سخت تمرین کنیم.

دارنده مدال برنز مسابقات 2017 ترکمنستان خاطر نشان کرد: یکی از نکات خوب و مثبتی که داشتیم در این دوره شناگران ایرانی توانستند رکوردهایی که در گذشته داشتند را بهبود دهند اما برای رسیدن به فینال باز هم کم است. سطح مسابقات آسیایی به مسابقات جهانی و المپیک بسیار نزدیک گردیده و می بینید نفراتی که در آسیا مقام می آورند در جهانی و المپیک نیز می توانند به فینال راه پیدا نمایند.

یاوری با اشاره به این که شنا از جمله رشته هایی است که در آن مدال آوری زیاد است، گفت: اگر سرمایه گذاری بیشتری در این رشته گردد ورزشکاران این رشته می توانند با توجه به تنوع ماده ای که در این رشته وجود دارد مدال های زیادی را برای کشور به نسبت دیگر رشته های انفرادی و تیمی کسب نموده و در رتبه بندی نهایی صندلی کشور در مسابقات تأثیر مثبت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2450

به "ملی پوش شنا: سطح مسابقات و مدال آوران جاکارتا از ما بالاتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش شنا: سطح مسابقات و مدال آوران جاکارتا از ما بالاتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید