مهدوی کیا: برای بازی اول تیم ملی به ابوظبی بر می گردم

به گزارش مجله نماشو، مهدی مهدوی کیا در خصوص دیدار امارات و بحرین و ارزیابی اش از این مسابقه می گوید: بازی خوبی انجام نشد و چنگی به دل نزد. نمی توانیم بگوییم بحرین تیم خوبی بود چون نسل طلایی که مقابل ما بازی می کردند را در اختیار ندارند. امارات هم همه برنامه هایش را روی عمر عبدالرحمن ریخته بود و مصدومیت این بازیکن خیلی به این تیم ضربه زد. او توضیحاتی در باره حضورش در امارات دارد: برای دیدار تیم ملی ایران با یمن دوباره به ابوظبی بر می گردم که بازی تیم ملی را تماشا کنم. بعد از آن امارات را ترک خواهم کرد ولی ان شاالله برای فینال جام ملت های آسیا به امارات بر می گردم.

مهدوی کیا: برای بازی اول تیم ملی به ابوظبی بر می گردم

مدافع سابق تیم ملی در خصوص تیم ملی ایران و حمایت هایی که باید از این تیم صورت بگیرد ، معتقد است: ما همه حامی ایران هستیم چون تیم ملی کشورمان است. ما از ته دلمان دعا می کنیم و دوست داریم ان شاالله تیم ملی تابو را بشکند و به فینال جام ملت های آسیا برسد. ژاپن، کره و استرالیا تیم های بسیار قدرتمندی هستند و کار خیلی سخت است. باید قبول کنیم که این کشورهایی که نام بردم از نظر امکانات شرایط بسیار خوبی دارند و به همین دلیل کار تیم ما سخت خواهد بود.

مهدوی کیا در خصوص وضعیت خودش اینطور حرف می زند: در آلمان واقعا از نظر فکری و کاری راحت هستم، می دانید که مربی تیم 21 ساله های هامبورگ هستم و درست است که کار سخت است اما تجربه خوبی برایم محسوب می گردد. البته چون ما در آلمان خارجی هستیم سخت است که به سرمربیگری در بوندسلیگا برسیم ولی همه تلاشمان را انجام می دهیم که هم تجربیات خوبی کسب کنیم و هم به دنبال فرصت باشیم.

11-310

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 187

به "مهدوی کیا: برای بازی اول تیم ملی به ابوظبی بر می گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی کیا: برای بازی اول تیم ملی به ابوظبی بر می گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید