وزنه بردار دسته وزن 97 کیلوگرم ایران قهرمان آسیا شد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، حامد صلحی پور در دسته 97 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری معلولان آسیا و اقیانوسیه با مهار وزنه های 218، 226 و 231 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

وزنه بردار دسته وزن 97 کیلوگرم ایران قهرمان آسیا شد

این مدال امروز سه شنبه و در روز چهارم رقابت های وزنه برداری معلولان آسیا و اقیانوسیه که در ژاپن جریان دارد، به دست آمد. در دسته 97 کیلوگرم این رقابت ها و بعد از صلحی پور، نمایندگان امارات و چین دوم و سوم شدند.

طلای صلحی پور چهارمین مدال ایران در رقابت های وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا است. پیش از این کاروان ایران صاحب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز گردیده بود.

در روز نخست مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا واقیانوسیه، علیرضا ایزدی در رده سنی جوانان با مهار وزنه 140 کیلویی، رکورد دنیا و آسیا را شکست و به نشان طلا دست یافت. ایزدی در بخش بزرگسالان نیز در صندلی سوم نهاده شد و صاحب مدال برنز شد. بعد از آن سید یوسف یوسفی در وزن 59 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد. در این روز در دسته 65 کیلوگرم نیز امیرجعفری و صمد عباسی از کسب مدال بازماندند. روز گذشته هم روح الله رستمی در دسته 72 کیلوگرم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در ادامه مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه فردا سامان رضی و علی اکبر قریب شی در دسته 107 کیلوگرم و منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان در دسته 107+ بر روی تخته می روند.

رقابت های وزنه برداری قهرمانی معلولان آسیا تا 21 شهریور در شهر کیتاکیوشو ژاپن پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2528

به "وزنه بردار دسته وزن 97 کیلوگرم ایران قهرمان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه بردار دسته وزن 97 کیلوگرم ایران قهرمان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید