مولوی عبدالحمید: وحدت ضرورت حیاتی کشور های منطقه است

به گزارش مجله نماشو، امام جمعه اهل سنت زاهدان با تاکید بر این که تنها راه نجات وحدت و اتحاد مسلمانان بوده اما وحدت باید عملی باشد و با حرف محقق نمی گردد گفت: وحدت یک احتیاج ضروری میان کشورهای منطقه است و باید کشورها با یکدیگر گفتمان داشته باشند تا به وحدت برسند.

مولوی عبدالحمید: وحدت ضرورت حیاتی کشور های منطقه است

مولوی عبدالحمید در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر این که وحدت همیشه یک ضرورت و احتیاج است، اظهار کرد: هر چه شرایط بحرانی تر باشد احتیاج به وحدت بیشتر می گردد و در حال حاضر با شرایطی که در دنیا اسلام حاکم است همه احساس می نمایند که باید وحدت داشته باشند و مسلمانان متحد باشند.

وی اضافه کرد: تنها راه نجات، اتحاد مسلمانان است اما با حرف و یا کنفرانس نمی گردد. باید وحدت عملی وجود داشته باشد و مسلمانان به حقوق یکدیگر احترام بگذارند. عدالت را اجرا نمایند. آزادی یکدیگر را تامین نمایند و وحدت به صورت همه جانبه مورد احتیاج است.

وی با اشاره به اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران اظهار کرد: در چنین شرایطی وحدت بسیار لازم است؛ زیرا این ها می خواهند اختلاف ایجاد نمایند و به وسیله اختلاف به منافع خودشان برسند. در حالی که منافع اسلام و مسلمین ایجاب می نماید که مسلمانان متحد باشند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان همچنین با تاکید بر این که وحدت در کشورهای منطقه حیاتی است، گفت: باید تدبیر لازم صورت گیرد و بین کشورها مذاکره و گفتمان جاری باشد تا به وحدت برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2934

به "مولوی عبدالحمید: وحدت ضرورت حیاتی کشور های منطقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مولوی عبدالحمید: وحدت ضرورت حیاتی کشور های منطقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید