میلیون ها تن در ایتالیا قرنطینه شدند

به گزارش مجله نماشو، فارس نوشت: نخست وزیر ایتالیا به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در مناطق شمالی این کشور دستور قرنطینه کردن حدود 16 میلیون ساکن این مناطق را صادر کرد.

میلیون ها تن در ایتالیا قرنطینه شدند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

طبق گزارش شبکه جهانی بی بی سی، نخست وزیر ایتالیا گفت حداقل 16 میلیون ایتالیایی در حال حاضر در منطقه لومباردی این کشور قرنطینه شده اند و تا اوایل ماه آوریل (اواخر فروردین 1399) شرایط قرنطینه در 14 استان ادامه خواهد داشت.

فرمان جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا برای قرنطینه کردن مناطق شمالی این کشور در ادامه کوشش ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرا شده است.

طبق این فرمان، استخرها، موزه ها، پیست های اسکی، سالن های ورزشی تعطیل خواهند ماند و مراسم های مربوط به عروسی و تشییع جنازه هم طبق فرمان قرنطینه تعلیق خواهند شد.

کرونا در ایتالیا بیشتر از هر کشور دیگری در اروپا گسترش یافته و طبق آمار دولتی، میزان فوتی ها در این کشور از 230 نفر گذشته و به 233 کشته رسیده است.

طبق آماری که روز شنبه (دیروز) مقام های دولت ایتالیا گفتند تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به 5883 نفر افزایش یافته است.

جوزپه کونته بامداد امروز یکشنبه درباره دلایل قرنطینه کردن مناطق شمالی ایتالیا توضیحاتی ارائه داده است.

به گفته نخست وزیر ایتالیا، ما خواستار تضمین سلامتی شهروندانمان هستیم. ما متوجه هستیم که این اقداماتمان باعث زیان خواهد شد، گاهی این زیان ها کوچک و گاهی خیلی عظیم هستند اما اکنون برهه ای است که ما باید مسئولیت پذیر باشیم.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 927

به "میلیون ها تن در ایتالیا قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیون ها تن در ایتالیا قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید