نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران می کنیم

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/فارس هافبک تهاجمی و موثر فجرسپاسی نسبت به بازگشت فجر به رتبه های میانه جدول لیگ برتر، با اطمینان خاصی صحبت می نماید.

نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران می کنیم

میلاد احمدی که در دو فصل گذشته لیگ یک یکی از برترین بازیکنان فجر بود و نقش بسیار مهمی در صعود این تیم به لیگ برتر داشت، در مورد نتایج نیم فصل این تیم به خبرنگاران گفت: قطعا ما انتظار بالاتری از خودمان و تیممان داشتیم. فکر می کردیم نتایج خیلی بهتری بگیریم و رتبه بهتری کسب کنیم. اوایل هم خیلی خوب نتیجه گرفتیم ولی اتفاقاتی افتاد که باعث افت تیم شد.

احمدی گفت: چندین بازیکن ما مصدوم شدند و داوری ها هم خیلی اوقات به ضررمان بود. ضمن اینکه حدود 15 بازیکن ما، اولین بار است حضور در لیگ برتر را تجربه می نمایند. همین بی تجربگی باعث شد که در چند مسابقه نتوانیم بردمان را حفظ کنیم. در مجموع فکر می کنم می توانستیم رتبه بهتری را کسب کنیم اما نشد وشرمنده طرفداران و مردم خوب شیراز هستیم.

هافبک تهاجمی فجری ها با امیدواری خاصی درباره نیم فصل دوم صحبت و افزود: من مطمئنم و قول می دهم که تیم ما در نیم فصل دوم عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. همین بازیکنانی که اول فصلشان در لیگ برتر را تجربه می نمایند، حالا بازیکنان با تجربه تری هستند و درک بالاتری نسبت به شرایط لیگ برتر دارند. بعلاوه بازیکنانی که در نیم فصل با نظر کادر فنی جذب می شوند، می توانند به تیم ما یاری نمایند و البته بازگشت مصدوم ها هم تاثیر زیادی دارد که بتوانیم رتبه مان را ارتقا دهیم. ما نگرانی خاصی نسبت به بقا در لیگ برتر نداریم.

وی درباره دو تیمی که در جدول پایین تر از فجر هستند، نیز گفت: درباره تیم پدیده نمی توانم اظهار نظر کنم اما فکر می کنم تیم نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبیست که مانند ما با بدشانسی روبرو شده یا با دلایل مشابه ما، در رتبه بدی قرار گرفته. فکر می کنم این تیم هم بتواند در نیم فصل دوم رتبه بهتری کسب کند، اما تیم هایی هم بالاتر از ما هستند که از نظر فوتبالی سطح پایین تری نسبت به ما دارند و می توانیم آنها را در ادامه راه، کنار بزنیم.

احمدی درباره نگرانی طرفداران فجر درباره شرایط تیمشان گفت: تماشاگران حق دارند نگران باشند و ما باید کوشش کنیم که در نیم فصل دوم با عملکردمان این نگرانی را به حداقل برسانیم. باز هم اطمینان می دهم که شرایط تیم ما در نیم فصل تغییر خواهد نمود و به رتبه های بالاتر می رسیم.

مهره موثر طلایی پوشان شیراز ادامه داد: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم. مهره های موثری از لیگ برتر جذب نموده ایم و چند بازیکنی هم که از لیگ یک گرفته ایم، همگی از بازیکنان خوبی هستند که فصل گذشته درخشیده اند. این را هم باید اضافه کنم که ما مهاجم نوک بلند قامتی نداریم که بخواهیم روی هوا بازی کنیم. بازی تیم ما روی زمین است و به همین علت روی زمین حافظیه به مسائل زیادی برخورد نموده ایم. فقط باید توپ را به زمین حریف بفرستیم و در پی اتفاقات باشیم. ضمن اینکه زمین حافظیه باعث شده چه تیم ما و چه تیم های رقیب، مصدوم های زیادی بدهند. ما در طول فصل، به تناوب برخی مهره هایمان را نداشته ایم و همین هم روی عملکرد تیم تاثیرمنفی گذاشته. امیدوارم در ادامه فصل زمین پارس هم آماده گردد تا بتوانیم کیفیت بهتری در بازی های خانگی ارائه کنیم.

میلاد احمدی درباره عملکرد خود در نیم فصل اول نیز گفت: نسبت به سال گذشته، از عملکرد خودم راضی نیستم. البته من بیشتر در قالب تیم خودم را می سنجم. من یک گل زده ام و یک پاس گل داده ام و از این نظر جزو مهره های تاثیرگذار بوده ام ولی فکر می کنم باید بهتر از این باشم. از خودم راضی نیستم و کوشش می کنم در نیم فصل دوم بازیکن مفیدتری برای تیمم باشم و بتوانم در کنار تیم، فرایند رو به رشدی را طی کنم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فجرشهید سپاسی در 15 هفته نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر تنها 12 امتیاز کسب کرد و در رتبه چهاردهم ایستاد. این تیم در نخستین بازی دور برگشت، روز چهارم دی ماه در شیراز به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2114

به "نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید