همه چیز درباره نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

به گزارش مجله نماشو، نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس هر سال برای فعالین این حوزه بسیار محبوب بوده است، اشنایی با اخرین تحولات تکنولوژی در صنعت و یا خلاقیت های ارئه شده در این صنعت باعث شده تا بتوانیم به راحتی بگوییم این رویداد بهترین برای تجار این صنعت است.

همه چیز درباره نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

شهر زیبای پاریس پایتخت کشور فرانسه می باشد. فرانسه یکی از عظیم ترین کشورهای اروپا به شمار می رود و اولین کشور توریستی در دنیا شناخته شده است. وجود جاذبه های بسیار زیبا و بی نظیر در شهر پاریس هر ساله انبوهی از گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. علاوه بر آن برگزار شدن نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه یکی از دیگر از علل مهمی به شمار می رود که مسافران برای بازدید از این نمایشگاه ها به این شهر سفر می کنند. هم چنین افراد بسیاری سعی دارند در این نمایشگاه ها غرفه هایی رزرو کنند و محصولات خود را در بازدید عموم افراد قرار دهند. برای انجام این کار افراد بایستی یک سری مراحل را طی کنند و غرفه مد نظر خود را رزرو کنند. شهر پاریس عظیم ترین شهر مالی قاره اروپا می باشد و یکی از شهرهای پیشرو در زمینه اقتصاد است.

تاریخچه نمایشگاه چاپ و بسته بندی

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس از سال 2005 فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده است و 13 سال در معرض بازدید انبوهی از افراد از تمامی نقاط دنیا قرار می گیرد. نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس یکی از معروف ترین نمایشگاه های فرانسه به شمار می رود و بر اساس آمار مشاهده شده، درصد افرادی که از این نمایشگاه بازدید می کنند، بسیار بیشتر از سایر نمایشگاه های این کشور می باشد. این نمایشگاه با آغاز فعالیت خود روزبه روز محبوبیت بسیاری به دست آورد و پیشرفت خوبی را از آن خود کرد و هم چنان در حال توسعه و پیشرفت می باشد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس از تاریخ 5 تا 8 آذر ماه هر سال در شهر پاریس برگزار می شود. این نمایشگاه بازاری برای تجارت و مجموعه ای برای محصولات چاپ و بسته بندی شده می باشد. نمایشگاه چاپ و بسته بندی رویدادی بی نظیر و فوق العاده برای فعالان حرفه ای چاپ و بسته بندی می باشد. نمایشگاه چاپ و بسته بندی نقطه عطف برای گرد هم آوردن بیش از 100000 حرفه ای در این صنعت است. این نمایشگاه یک رویداد بسیار نو و جالب می باشد و این امر باعث شده است که در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه انبوهی از افراد و مسافران به این شهر سفر کنند. شما نیز می توانید به عنوان یکی از غرفه داران یا بازدیدکنندگان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس حضور داشته باشید و از نزدیک این رویداد بی نظیر و استثنایی را مشاهده کنید.

آمار و ارقام بازدیدکنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

هرساله مسافران بی شماری از همه نقاط دنیا از نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس دیدن می کنند. بیشتر آمار بازدیدکنندگان از کشورهای بلژیک، ایتالیا، آلمان، هلند، مراکش، سوئیس، اسپانیا و انگلیستان می باشند. هم چنین در نمایشگاه چاپ و بسته بندی حدود 12 هیئت رسمی و بین المللی از کشورهایی اعم از ژاپن، روسیه، ترکیه، آلمان، تونس و غیره در این نمایشگاه حضور می یابند. برای ارائه کل محصولات، دو نمایشگاه جدا از هم ادغام شدند و رویداد جالبی را به وجود آورند. بی شک با حضورتان در این نمایشگاه به هیچ وجه دست خالی از این سفر برنخواهید گشت و هم چنین بیشتر از آنچه در تصور خود داشته اید را مشاهده خواهید کرد. شرکت کنندگان مختلف نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه افراد متخصص که مشتاق این گونه نمایشگاه هستنند.

تفکیک غرفه داران نمایشگاه

در این بخش به تفکیک غرفه داران نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس براساس بخش های مختلف می پردازیم:

غرفه های بین المللی و فرانسوی 16 درصد، ماشین آلات مواد غذایی و کشاورزی 13 درصد، بسته بندی مواد غذایی 9 درصد، ماشین آلات جا به جایی 9 درصد، بسته بندی محصولات سلامتی و زیبایی 9 درصد، ماشین آلات بسته بندی محصولات سلامتی و زیبایی 8 درصد، مایعات و نوشیدنی ها 6 درصد، ماشین آلات چند صنعتی 6 درصد، مواد خام اولیه 6 درصد، چاپ و بسته بندی 5 درصد، ماشین آلات چند منظوره صنعتی 4 درصد، علامت گذاری و کدنویسی 4 درصد.

اگر شما قصد دارید در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس شرکت کنید، بایستی از زمان برگزاری آن باخبر باشید و در صورت تمایل به داشتن غرفه، اقدامات لازم را قبل از آغاز برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس، انجام دهید و حداقل یک ماه قبل از آغاز نمایشگاه برای انجام مابقی اقدامات مربوطه، در پاریس حضور داشته باشید. تا در روز مقرر تمامی کارهای شما کاملاً اجرا شده باشد و بتوانید محصولات خود را مورد بازدید مراجعه کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس قرار دهید.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3216

به "همه چیز درباره نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید