نماینده ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس در امور کشاورزی منصوب شد

به گزارش مجله نماشو، رییس اتاق بازرگانی بندرعباس طی حکمی دکتر عنایت الله وکیلی پور را به نام نماینده خود در امور کشاورزی معرفی و منصوب کرد.

نماینده ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس در امور کشاورزی منصوب شد

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،رییس اتاق بازرگانی بندرعباس طی حکمی دکتر عنایت الله وکیلی پور را به نام نماینده خود در امور کشاورزی معرفی و منصوب کرد.

متن حکم محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بدین شرح است...

جناب آقای دکتر عنایت الله وکیلی پور

با سلام و احترام؛

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به نام مجلس بخش خصوصی است که برخی از وظایف آن از قبیل ارائه نظر مشورتی در مورد مسائل اقتصادی کشور به قوای سه گانه، همکاری با دستگاه های اجرایی به منظور اجرای قوانین و مقررات مربوط به اتاق و ... می باشد.در این راستا با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند حضرتعالی در مباحث کشاورزی و به نام تولیدکننده و صادرکننده برتر محصولات کشاورزی در استان و اشراف کامل به این حوزه مهم و کلیدی ،به موجب این حکم جنابعالی را به سمت نماینده ریاست اتاق بازرگانی در امور کشاورزی منصوب می نمایم. بدیهی است کلیه بخش های اتاق همکاری لازم را معمول خواهند داشت.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از پشتوانه تجربیات ارزنده و سوابق مؤثر گذشته خود، همچنین با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود در انجام مسئولیت های محوله و پیشبرد اهداف و برنامه های اتاق بازرگانی هرمزگان پیروز و مؤید باشید.

محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1809

به "نماینده ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس در امور کشاورزی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس در امور کشاورزی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید