هدیه کاظمی: برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاشم را دو برابر می کنم

به گزارش مجله نماشو، مدال آور المپیک آسیایی جاکارتا گفت: از این به بعد باید سعی کنیم بدنمان را آماده نگه داریم تا سال آینده در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه المپیک توکیو با عملکردی مناسب بهترین نتیجه را کسب کنیم.

هدیه کاظمی: برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاشم را دو برابر می کنم

هدیه کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: این دوره از مسابقات نسبت به سایر مسابقات و دوره قبل اینچئون، در سطح بسیار بالاتری قرار داشت و تمامی کشورها سعی نموده بودند، آماده ترین ورزشکاران به این مسابقات آمده بودند تا بهترین نتایج را کسب نمایند.

وی با بیان اینکه بعد از مسابقات آسیایی در کشور چین، تمرین های خوب و سنگینی را برگزار و اردوهای پی درپی را پشت سر گذاشتیم، اعلام نمود: کسب مدال در این مسابقات در بخش آب های آرام و قایقرانی، بهترین نتیجه تاریخ این رشته بود و برای اولین بار توانستم مدال نقره را در بازی های آسیایی کسب کنم.

کاظمی با اشاره به اینکه ایران قبل از این مدال سابقه کسب مدال در بخش بانوان نداشت و توانستم برای اولین بار این افتخار را کسب کنم، اظهار کرد: قبل از مسابقات پیش بینی ام برای این دوره کسب مدال طلا بود و تمریناتم را بسیار بیشتر کردم تا بتوانم این عنوان را کسب کنم ولی ورزشکار چینی در این مسابقات به واقع بسیار آماده بود و این ورزشکار را در دوره های قبل ندیده بودم.

مدال آور المپیک آسیایی جاکارتا با بیان اینکه امیدوارم بتوانم سال آینده در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو نتیجه بهتری کسب کنم، اضافه نمود: در این دوره هم خودم و هم مربی، از عملکردم رضایت داشتیم گرچه امید بسیاری داشتیم که در بخش دو نفره قایقرانی هم بتوانیم مدال کسب کنیم و حتی پیش بینی مان کسب مدال طلا بود اما متأسفانه نشد.

وی در مورد پیش بینی اش از المپیک توکیو اعلام کرد: باید تمریناتمان را آغاز کنیم و بدون وقفه ادامه دهیم چون دوره قبلی زمان زیادی سپری شد تا بدنمان به آمادگی کامل رسید.

کاظمی ادامه داد: از این به بعد باید سعی کنیم بدنمان را آماده نگه داریم تا سال آینده در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه المپیک توکیو با عملکردی مناسب بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در سرانجام به حمایت مسئولین اشاره نمود و گفت: با عملکردی که در رشته قایقرانی داشتم، امیدوارم مسئولین نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی داشته باشند، مخصوصاً به بانوان و از آنجایی که رشته قایقرانی بسیار پر مدال است، امیدوارم حمایت ها بیشتر گردد و ورزشکاران قایقرانی در بسیاری از سطوح بین المللی می توانند بیشتر از این پیشرفت داشته باشند و فقط لازمه آن حمایت بهتر از ورزشکاران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2455

به "هدیه کاظمی: برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاشم را دو برابر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه کاظمی: برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاشم را دو برابر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید