ون مسافرتی مدرنی که تمام امکانات مورد احتیاج یک خانواده 4 نفره در طبیعت گردی را فراهم می نماید

به گزارش مجله نماشو، در سال های اخیر، خودروهای ون کمپر با استقبال زیاد مردم روبرو شده و به یکی از جریان های اصلی بازار تبدیل شدند. به طوری که بسیاری از شرکت ها و استارتاپ ها به سوی فراوری این نوع ون ها حرکت کردند.

ون مسافرتی مدرنی که تمام امکانات مورد احتیاج یک خانواده 4 نفره در طبیعت گردی را فراهم می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین bestcanadatours.com هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ون هایی که در کلاس بزرگ C و برای زندگی راحت و خانوادگی چندروزه با همه امکانات طراحی شدند. بهترین وسیله برای گردشگری، سفرهای یک روزه تا چند روزه به دامن طبیعت یا تجربه زندگی های سیار در شهرهای دیگر.

استارتاپ لهستانی جدیدی به نام Affinity در سال 2020 اولین ون کمپر خود را رونمایی نموده است و به زودی روانه بازار خواهد نمود. این ون کمپر به معنای واقعی کلمه یک خانه و آپارتمان سیار است چون اتاق خواب، سرویس بهداشتی اختصاصی، مبل و رخت خواب تبدیل شونده به همراه مجموعه ای از امکانات مدرن و راحت برای زندگی یک خانواده 4 نفره ایجاد می نماید.

انعطاف پذیری در طراحی فضای داخلی این خودرو و تغییر دکوراسیون یا طراحی داخلی آن بی نظیر است. شما هر بار که می خواهید سوار آن شوید؛ قابلیت روبرو شدن با یک فضای داخلی جدیدی را دارید.

در بخش انتهایی این ون کمپر شاهد یک اتاق خواب با رخت خواب متحرک و قابل بیرون رفتن از بدنه خودرو هستیم. این تخت خواب در اندازه 192 در 192 سانتی متر است و توسط یک سیستم فشار الکتریکی جابه جا یا تنظیم ارتفاع می گردد تا کاربردهای دیگری هم پیدا کند.

همین قابلیت اجازه می دهد شما فضای عقب ون کمپر را برای مصارف مختلف تنظیم کنید. سرویس بهداشتی طراحی شده در این ون کاملا خصوصی و مجزا از فضای اصلی است. وقتی داخل آن می روید؛ متوجه شیکی و مجللی آن می شوید. این اتاقک سرویس بهداشتی در بخش جلویی ولی چسبیده به رخت خواب است.

زندگی راحت سیار

در جلوی ون شاهد یک اتاق نهارخوری کوچک قابل تبدیل هستیم. در این فضا شاهد جایگاه های نهارخوری دونفره هستیم. در ون کمپرهای معمولی و قدیمی از این فضا برای زدن تخت های بیشتر استفاده می نمایند ولی شرکت Affinity ترجیح داده است اتافک غذاخوری باقی بماند ولی به رخت خواب های اضافی تبدیل گردد.

این میز نهارخوری می تواند به دو تخت خواب چوبی جمع شونده هم تبدیل گردد که برای خواب و استراحت بچه ها است. به این ترتیب، به راحتی یک خانواده چهارنفره می توانند در ون کمپر Affinity شب را به صبح رسانده و استراحت نمایند.

آشپزخانه در وسط طبقه همکف قرار گرفته است و دارای یک طرح L شکل است. در این آشپزخانه یک اجاق گاز دوگانه سوز، سینک و یخچال فریزر 90 لیتری قرار گرفته است. در سراسر راهرو شاهد یک کنسول ذخیره سازی مواد اضافی هم هستیم. این آشپزخانه فضای بسیار کوچکی از ون کمپر گرفته است و زیاد مزاحم رفت وآمد نیست.

به نظر می رسد شرکت Affinity می تواند با نصب یک سقف پاپ آپ روی همین سیستم، یک دست تخت خواب فوق العاده110 اینچ (280 سانتی متری) هم به ون کمپر اضافه نموده و 6 خوابه گردد. در جاهای مختلف این فضا شاهد محفظه های ذخیره سازی مواد یا وسایل هستیم. چراغ های مختلفی در ون کمپر نصب شده تا روشنایی لازم تامین گردد.

این خودروی مسافرتی Affinity برای تمام سال طراحی شده است. در مصارف زمستانی، شامل یک هیتر و بخاری گرم شونده با آب Truma Combi 4E است. برای سیستم برقی این ون کمپر هم یک باتری سبک وزن 120 آمپراهمی انتخاب شده است و از آن انواع درگاه های شارژ USB، شارژ بی سیم، پریزهای برق و غیره در دسترس کاربران قرار می گیرد. باتری این ون کمپر قابل ارتقا هم هست.

فراوری این ون کمپر با شریک Kabe AB شروع شده است و امکان نصب آن روی یک فیات دوکاتو با 158 قدرت اسب بخار و گیربکس اتوماتیک وجود دارد قیمتی نزدیک به 84 هزار دلار خواهد داشت. اگر مشتری خودروی پژو بوکسور 163 اسب بخاری را با این ون کمپر سفارش دهد؛ با گیربکس دستی قیمتی 77650 دلار دارد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4087

به "ون مسافرتی مدرنی که تمام امکانات مورد احتیاج یک خانواده 4 نفره در طبیعت گردی را فراهم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ون مسافرتی مدرنی که تمام امکانات مورد احتیاج یک خانواده 4 نفره در طبیعت گردی را فراهم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید