پخش بیش از 370 فیلم سینمایی از شبکه های تلویزیون در تابستان 99

به گزارش مجله نماشو، تلویزیون تابستان امسال در باکس جشنواره سینمایی خود با بیش از 370 فیلم سینمایی از سینمای ایران و جهان، مهمان خانه های مخاطبان همیشگی خود خواهد بود.

پخش بیش از 370 فیلم سینمایی از شبکه های تلویزیون در تابستان 99

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ تلویزیون، تابستان امسال منتخبی از فیلم های سینمای ایران و جهان را برای بینندگان خود از شبکه های مختلف به روی آنتن می برد.

تلویزیون تابستان امسال در باکس جشنواره سینمایی خود با بیش از 370 فیلم سینمایی از سینمای ایران و جهان، مهمان خانه های مخاطبان همیشگی خود خواهد بود.

شبکه چهار سیما که پخش فیلم هایش تخصصی تر و همراه با نقد و بررسی است در باکس ساعت 10:30 با عنوان فیلم خانه هر روز بهترین های سینمای ایران و جهان را به همراه تحلیل از زبان کارشناسان و منتقدان سینما پخش می کند. سامورایی و جزیره شاتر از جمله فیلم های شاخص شبکه چهار است.

شبکه پنج سیما هم در ساعت 1 بامداد شب های تابستان، فیلم های مکانیک 2، دستیار، جومانجی، من باراد، سه همدست و ... را برای علاقه مندان فیلم های سینمایی پخش می کند.

شبکه کودک برای مخاطبان خاص خود در ساعت 14 روز های گرم تابستانی، فیلم ها و انیمیشن های جذاب و دیدنی را تدارک دیده است. مخاطبان شبکه کودک همراه با خانواده هایشان می توانند اخر هفته های طلایی به تماشای فیلم های جذاب بنشینند.

شبکه امید هم که مخصوص رده سنی نوجوان است از نیمه تیر ماه هر روز در ساعت 9 صبح با پخش فیلم های پویانمایی مهیج، اوقات دلنشینی را برای نوجوان رقم خواهد زد. مرد عنکبوتی، تیتو و پرندگان، بتمن علیه لاک پشت های نینجا و جهانی مارنی از جمله فیلم های آنتن شبکه امید در تابستان داغ امسال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1154

به "پخش بیش از 370 فیلم سینمایی از شبکه های تلویزیون در تابستان 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش بیش از 370 فیلم سینمایی از شبکه های تلویزیون در تابستان 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید