پوتین: 30 کشتی به ناوگان دریایی روسیه افزوده می شود

به گزارش مجله نماشو، ایسنا نوشت: رژه سالانه نیروی دریایی روسیه در روز نیروی دریایی با حضور پوتین در سنت پترزبورگ آغاز شد.

پوتین: 30 کشتی به ناوگان دریایی روسیه افزوده می شود

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که به همراه چهار رهبر آفریقایی براین رژه نظارت دارد گفت: ناوگان ما نگهبان فناناپذیر مرزهای کشورمان بوده و باقی خواهد ماند.

رئیس جمهور روسیه که به همراه سرگئی شویگو، وزیر دفاع در قلعه پیتر و پاول برای میزبانی رژه سوار بر کشتی شده بود، گفت: روسیه به طور مداوم در حال تقویت نیروی دریایی خود است. امسال 30 کشتی به ناوگان نیروی دریایی ما ملحق خواهد شد.

روز سالانه نیروی دریایی روسیه در شهرهای سراسر این کشور جشن گرفته می شود اما رویداد اصلی آن در سنت پترزبورگ برگزار می شود، به گفته مسکو، این جشن برای قدردانی از پیروزی های باشکوه نیروی دریایی است که سهم قابل توجهی در دفاع از میهن دارد.

کشتی های جنگی ناوگان شمال، دریای سیاه، بالتیک و اقیانوس آرام در امتداد رودخانه نوا در مقابل جمعیت حرکت می کنند.

همچنین به معنای نمایش قدرت جنگی و تسلیحات روسیه است و معمولاً شامل هواپیماها و بالگردهای متعلق به نیروی دریایی است. سن پترزبورگ از سال 2017 در پی فرمان ولادیمیر پوتین میزبان رژه اصلی بوده است. امروز دومین سالی است که روسیه روز نیروی دریایی خود را جشن می گیرد. سال گذشته، پوتین دکترین دریایی جدیدی را امضا کرد که ایالات متحده را رقیب اصلی روسیه معرفی کرد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5271

به "پوتین: 30 کشتی به ناوگان دریایی روسیه افزوده می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "پوتین: 30 کشتی به ناوگان دریایی روسیه افزوده می شود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: 30 کشتی به ناوگان دریایی روسیه افزوده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید