تور روسیه: چرا با خبرنگاران به روسیه سفر کنیم؟

به گزارش مجله نماشو، روسیه یکی از بزرگترین سرزمین های دنیا است و برای کسانی که اهل ماجراجویی و تماشای بناهای تاریخی هستند گزینه بسیار خوبی به شمار می آید. در سفر به روسیه دو شهر مسکو و سنت پترزبورگ جز توریستی ترین شهرهای این کشور محسوب می شوند و اغلب کسانی به روسیه می فرایند قصد بازدید از این دو شهر را دارند. تنوع فرهنگی و سنت های مختلفی در این کشور به چشم می خورد به طوری که باید روسیه را باید مانند یک مقصد گردشگری پهناور و مجموعه ای از چند فرهنگ و جاذبه متفاوت ببینید. آژانس مسافرتی خبرنگاران هم که اساس کارش رضایت و ارائه برترین مسیرهای گردشگری برای مسافران عزیز می باشد، اقدام به برگزاری تورهای متنوع روسیه نموده است که در ادامه این مطلب می خواهیم به توضیح و توصیف تور روسیه خبرنگاران بپردازیم، یا اصلا بگوییم که چرا با خبرنگاران به روسیه برویم؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

تور روسیه: چرا با خبرنگاران به روسیه سفر کنیم؟

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

تور روسیه آژانس خبرنگاران

روسیه سرزمین پهناوری است و با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد، برترین زمان برای سفر به سمت شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ آن اوایل بهار تا اوایل پاییز است. علاوه بر شرایط هوایی مناسبی که در این مدت در روسیه برقرار است فستیوال های مجذوب کنندهی هم در آن برگزار می شود. با توجه به این که گفتیم هم اکنون شرایط مناسبی برای سفر به روسیه است آژانس مسافرتی خبرنگاران تورهای متنوعی را برای کسانی که می خواهند به شهر روسیه سفر نمایند ارائه نموده است تا شما عزیزان هر کدام از مواردی که برایتان مناسب تر بود و بیشتر مایل بودید را انتخاب کنید و سفری خاطره انگیزی را تجربه کنید.

یکی از مهمترین دغدغه های آژانس ما برای شما عزیزان انتخاب برترین شرکت های هوایی و ساعات پروازی برای سفر به مقصدتان است. به طور مثال بعضی آژانس ها با ارائه ساعات پروازی نامناسب هم وقت و هم سرمایه شما را هدر می دهد زیرا اگر شما پروازتان ساعت 12 به فرودگاه روسیه برسد و شما ساعت 1 شب به هتلتان برسید می بایست هزینه یک روز کامل را پرداخت کنید اما شما از یک روز کامل تنها چند ساعت در هتل اقامت داشته اید و این برایتان عملا تماما هزینه هدر به شمار می رود. پس گول تبلیغات مقرون به صرفه قیمت بعضی از آژانس های مسافرتی را نخورید و برای زمانتان ارزش قائل باشید. برای رزرو هتل در مسکو هم می توانید اینترنتی و جداگانه از تورها اقدام کنید.

ترانسفرهای خبرنگاران

همانطور که گفتیم تور روسیه آژانس خبرنگاران دارای ترانسفر هستند، ترانسفر فرودگاهی خبرنگاران زمانی که شما به فرودگاه روسیه می رسید ترانسفر هتل مقصد با یک پرچم به نام ایران اسکای گروپ (Iran Sky Group) منتظر شما است، تا به همراهی آنها به سمت هتل خودتون بروید. گفتنی است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تورلیدرها جویا شوید زیرا بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند متفاوت باشد.

ترانسفر تورهای خبرنگاران مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان سردرگم نشوید اما در این بین باید حساب ترافیک و مسائل از این قبیل را در نظر داشته باشید تا اگر به طور مثال شما یک ربع زودتر یا دیرتر رسیدید به آژانس خورده نگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود بمانید.

شرایط تور روسیه آژانس خبرنگاران

شما برای سفر به روسیه تنها ضروری است که بلیط و هتلتان را رزرو کنید و تمامی کارهای مربوط به رزرو هتل و پرواز به وسیله شرکت خبرنگاران انجام می شود.

تور روسیه خبرنگاران شامل 3 پکیج مختلف می شود که تنوع سفر به سمت این سرزمین مجذوب کننده را فراهم می آورد.

خدمات تور روسیه خبرنگاران

  • بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان و ترانسفر فرودگاهی
  • هر اتاق یک سیم کارت رایگان روسیه
  • اقامت در هتل های 4 ستاره به همراه صبحانه
  • پروازهای داخلی بین شهرهای روسیه
  • بیمه مسافرتی
  • راهنمای فارسی زبان
  • گشت به همراه ناهار

مدارک لازم

اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه و 10 روز اعتبار

شرحات تور روسیه خبرنگاران

  • نرخ کودک زیر 2 سال مبلغ 2495000 تومان می باشد.
  • داشتن گذرنامه جداگانه برای تمامی سنین (حتی نوزادان) الزامی است.
  • مدارک مورد احتیاج جهت اخذ ویزای روسیه: اصل پاسپور با حداقل 7 ماه و 2 قطعه عکس 4×3، آدرس، شماره تلفن متقاضی
  • مسئولیت کنترل پاسپورت مسافر بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر و اعتبار پاسپور با آژانس ثبت نام کنده می باشد.
  • زمان لازم جهت اخذ ویزا حداقل 7 روز کاری می باشد و در صورت احتیاج به ویزای فوری مبلغ 1265000 تومان به نرخ هر نفر اضافه می شود.

بلیط هواپیما + هتل در روسیه

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، شما تنها باید بلیط هواپیما و هتل مقصدتان را خریداری کنید و بعد از آن در زمان سفرتان آماده سفر به شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ باشید. خیالتان هم بابت ویزا و ترانسفر راحت باشد

با توجه به این که این روزها در اینترنت تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد گردشگری و هتل هایی که در سفرتان به روسیه وجود دارد به طور تمام و کمال در اینترنت هست، اما گاهی بعضی از افراد دچار سردرگمی می شوند و احتیاج دارند تا فردی اطلاعات دقیق و مناسبی را در اختیارشان قرار بدهد. برای همین آژانس خبرنگاران مشاوران سفر 24 ساعته خود را در اختیار شما عزیزان گذاشته تا در صورت بروز هر گونه سوال و مسئله ای با شماره 8540 تماس بگیرید و پاسختان را دریافت نمایید.

حال نوبت به آن رسیده که تصور کنیم شما به روسیه رسیدید و در فرودگاه شهر روسیه هستید در این لحظه باید در پی ترانسفرهای خبرنگاران با پرچم ایران اسکای گروپ باشید یا پرچم همان ترانسفری که در زیر واچر هلتان نوشته شده بگردید تا به همراهی آن ها به هتل محل اقامتتان بروید.

هتل هایی که برای تورهای هفت روزه روسیه خبرنگاران انتخاب شده اند نیز 4 ستاره هستند و آماده ارائه خدمات به شما مسافران عزیز می باشد.

گشت های شهری تور روسیه خبرنگاران در دو شهر مسکو و سنت پترزبورگ

همانطور که گفتیم تور روسیه خبرنگاران شامل 3 پکیج مختلف می شود که در ادامه به اختصار درباره گشت های شهری که در هر کدام خواهید داشت شرح خواهیم داد.

گشت های شهر سنت پترزبورگ

  • گشت شهری سنت پترزبورگ شامل بازدید از خیابان نوسکی جزیره واسیلی، بازدید از فروشگاه صنایع دستی، بازدید از موزه هرمیتاژ، صرف ناهار در رستوران
  • بازدید از قصر پترهوف، بازدید از پارک فواره های قصر پترهوف، ساحل خلیج فنلاند + ناهار فست فود

گشت های شهر مسکو

  • بازدید از میدان سرخ مسکو، نمای بیرونی کلیسای سنت باسیل، بازدید از محوطه کرملین با ورود به کلیساها، مقبره سرباز گمنام و باغ الکساندر + صرف ناهار در رستوران
  • گشت شهری مسکو شامل بازدید از پارک پیروزی، خیابان آربات، تپه گنجشک، کلیسای عیسی منجی و بازدید از ایستگاه های مطرح و تاریخی متروی مسکو+ ناهار فست فود
منبع: الی گشت
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2048

به "تور روسیه: چرا با خبرنگاران به روسیه سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: چرا با خبرنگاران به روسیه سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید