پیروزی کره جنوبی مقابل عمان در نیمه نخست

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: تیم کره جنوبی در نیمه نخست دیدارش مقابل عمان در مرحله گروهی جام ملت های 2015 آسیا به پیروزی یک بر صفر رسید.

پیروزی کره جنوبی مقابل عمان در نیمه نخست

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، دو تیم کره جنوبی و عمان در دومین دیدار مرحله گروهی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در گروه A از ساعت 8:30 امروز (شنبه - به وقت تهران) در استادیوم کانبرای شهر کانبرای استرالیا به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر کره جنوبی به خاتمه رسید.

دقیقه 5: بازیکنان کره جنوبی پشت محوطه جریمه عمان صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شدند اما شوت سرکش و زمینی چشم بادامی ها را علی الحبسی، دروازه بان باتجربه عمان راهی کرنر کرد.

دقیقه 6: شاگردان اشتیلیکه فشار روی دروازه عمان را از همان ابتدا در دستور کار داشتند اما در دقیقه 6 تیر دروازه سپیدپوشان مانع گلزنی کره ای ها شد.

دقیقه 40: جدی ترین موقعیت عمان به دست آمدن یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب پشت محوطه کره جنوبی بود اما عید الفارسی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه 43: کره جنوبی در اواخر نیمه اول موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت اما دروازه بان با تجربه عمان از روی خط دروازه توپ را برگرداند. این دروازه بان پس از این واکنش بسیار مناسب توانست ضربه کاشته خطرناک کره ای ها را هم دفع کند.

دقیقه 46: چو یونگ چئول در دقیقه 1+45 پیروز شد دروازه عمان را باز کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 404

به "پیروزی کره جنوبی مقابل عمان در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی کره جنوبی مقابل عمان در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید