پیش آزمون طرح داناب در پنج شهرستان هرمزگان برگزار گردید

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/هرمزگان مدیر طرح داناب در استان هرمزگان گفت: مرحله پیش آزمون طرح داناب با هدف سنجش آگاهی های دانش آموزان در حوزه آب و در راستای اجرای طرح دانش آموزی نجات آب در پنج شهرستان هرمزگان برگزار گردید.

پیش آزمون طرح داناب در پنج شهرستان هرمزگان برگزار گردید

محسن صفری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله پیش آزمون طرح داناب با هدف سنجش آگاهی های دانش آموزان در حوزه آب و در راستای اجرای طرح دانش آموزی نجات آب در استان هرمزگان در بین دانش آموزان مقاطع 7، 8، 9 و 11 رودان، میناب، جناح، کهورستان و شمیل برگزار گردید.

وی اضافه نمود: از مهم ترین بخش های طرح داناب، نظام ارزیابی و ارزشیابی است که هدف آن سنجش میزان موفقیت طرح و آنالیز تأثیر ارائه آموزش ها به دانش آموزان است، که برای رسیدن به این هدف، مراحل مختلفی طراحی شده است که اصلی ترین آن ها، برگزاری پیش آزمون و پس آزمون است.

مدیر طرح داناب در استان هرمزگان ادامه داد: در این راستا امتحان پیش آزمون در بین 853 ناجی آب که در مقاطع 7، 8، 9 و 11 تحصیلی مناطق میناب، رودان، شمیل، کهورستان و جناح برگزار گردید.

صفری اعلام کرد: این آزمون شامل 20 سؤال چهارگزینه ای هست که اطلاعات دانش آموزان را متناسب با آموخته های آن ها در طرح نجات آب آنالیز می نماید.

وی در انتها اظهار داشت: در ادامه طرح مقرر شد تا پس از ارائه آموزش های لازم به معلمان و دانش آموزان در طول دوره طرح، در هفته اول اسفندماه 1398 با اجرای مرحله پس آزمون میزان ارتقای سطح اطلاعات این دانش آموزان سنجیده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4045

به "پیش آزمون طرح داناب در پنج شهرستان هرمزگان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش آزمون طرح داناب در پنج شهرستان هرمزگان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید