چه خودرویی جایگزین تاکسی های فرسوده تهران می گردد؟

به گزارش مجله نماشو، معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران از شروع طرح نـوسازی تـاکسی های فـرسـوده با امکان ثبـت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یـورو پنج خبـر داد.

چه خودرویی جایگزین تاکسی های فرسوده تهران می گردد؟

به گزارش ایسنا، سید علی محتشمی پور از شروع فرایند نوسازی تاکسی های فرسوده برای متقاضیان نوسازی خودرو های تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی اطلاع داد.

وی با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران اضافه نمود: از اهم اهداف نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، می توان به بهبود کیفیت هوا، کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی سفر و زیبایی بصری شهر اشاره نمود.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران اعلام نمود: وقفه هشت ماهه ایجاد شده در فرایند نوسازی ناوگان به واسطه حذف خودروی سمند و پژو 405 از سبد تولیدی شرکت ایران خودرو و عدم تایید خودروی سورن به وسیله سازمان ملی استاندارد به علت بعضی از نواقص بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: با اشاره به برطرف مسائل فوق و صدور تائیدیه های لازم برای شماره گذاری خودروی سورن با کاربری تاکسی، طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو 5 با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، محتشمی پور در خاتمه اضافه نمود: مدت زمان تحویل خودرو ها پس از تکمیل وجه، حداکثر سه ماه می باشد و متقاضیان نوسازی خودروی فرسوده تاکسی می بایست ضمن دارا بودن پروانه معتبر تاکسیرانی، با ثبت نام اولیه در سامانه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و پس از آن مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی نسبت به ثبت نام نهایی به صورت نقدی قدام کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5181

به "چه خودرویی جایگزین تاکسی های فرسوده تهران می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه خودرویی جایگزین تاکسی های فرسوده تهران می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید