کاغذبازی اداری نباید مانع خدمت به مردم گردد

به گزارش مجله نماشو، هاشمی گفت: کاغذبازی اداری و محدودیت های اداری نباید مانع از خدمت به مردم گردد و باید راه چاره های قانونی برای حل مسائل مردم پیدا کرد.

کاغذبازی اداری نباید مانع خدمت به مردم گردد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در ملاقات با مردم کالپوش در مسجد جامع شهر رضوان از توابع شهرستان میامی اضافه کرد: در راستای سیاست های دولت سیزدهم و سفر های هفتگی رئیس جمهوری باید در راستای عدالت محوری و توسعه متوازن، مدیران دستگاه های اجرایی استان پای کار باشند.

او گفت: رسیدگی به راه های روستایی، آب آشامیدنی و مسائل رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش اولویت دارد و اقدام جدی خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیگیری های لازم برای محرومیت زدایی انجام می گردد، گفت: سال جاری 950 میلیارد ریال با پیگیری نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و هماهنگی های اجرا شده به شهرستان میامی تخصیص داده شده است.

هاشمی گفت: برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و دولت سیزدهم باید گام های موثری در سطح استان برداشته گردد.

وی با بیان اینکه مدیران نباید وعده ای به مردم بدهند که امکان تحقق ندارد توضیح داد: درخواست ها و مطالبات مردم بخش کالپوش اولویت بندی و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه نباید برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی مانع تراشی کرد گفت: در صورت جذب سرمایه گذار در این بخش، بی تردید زیر ساخت های لازم تامین خواهد شد.

او با اشاره به ظرفیت های مختلف کالپوش دربخش های گردشگری و کشاورزی ادامه داد: افرادی که تمایل به ایجاد مراکز گردشگری در این منطقه دارند از تسهیلات مناسب برخوردار خواهند شد.

هاشمی اضافه کرد: در دولت سیزدهم، تمامی مدیران باید روحیه جهادی داشته و تمام وقت در خدمت مردم باشند.

او با اشاره به مشکل تامین نهاده های دامی برای دامداران استان سمنان اضافه کرد: این مشکل در جلسه ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی مطرح و دستور های لازم صادر شد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2236

به "کاغذبازی اداری نباید مانع خدمت به مردم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذبازی اداری نباید مانع خدمت به مردم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید