کراس اوور نو سیتروئن معرفی گردید

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، سیتروئن با رونمایی از سی5 ایرکراس مدل 2022 در اندیشه تصاحب سهم بیشتری از بازار شاسی بلندهای کوچک در اروپا است. در ادامه این کراس اوور تازه را بیشتر بشناسید.

کراس اوور نو سیتروئن معرفی گردید

مدتی قبل سیتروئن، سی3 ایرکراس مدل 2022 معرفی کرد که جزئیات آن به توضیح زیر است:

کراوس اور جمع وجوری که به عنوان رقیبی برای نیسان جوک و اوپل کراسلند شناخته می­ شد و نخستین بار در سال 2017 به جهانیان معرفی گردید. خودروساز فرانسوی تصمیم گرفت برای سال 2021 اقدام به معرفی نسخه فیس لیفت از این خودرو نماید تا آن را همچنان در کورس رقابت نگه دارد.

بیشترین تغییرات ظاهری به نمای جلو مربوط می شد که شامل ورودی های بزرگتر هوا و تغییر در طراحی بخش پایینی کاپوت می­ شد. فرم دوتایی چراغ های جلو حفظ شده، اما چراغ های پایینی از حالت مربع قبلی به مستطیل­ های باریک تبدیل شده و در کنار جلوپنجره تازه این خودرو قرار گرفته اند.

هفت رنگ تازه به طیف قابل انتخاب برای این خودرو اضافه شده تا رنگ های قابل انتخاب برای سقف و بدنه سیتروئن C3 ایرکراس را به 70 ترکیب مختلف برساند.

رونمایی سیتروئن از سی5 ایرکراس مدل 2022

آنطور که عصر ایران گزارش داده، اکنون، سیتروئن با رونمایی از سی5 ایرکراس مدل 2022 به رخنمایی می پردازد. از جمله مهمترین تغییرات این مدل تازه باید به قسمت دماغه اشاره کنیم که جزئیات سپر و چراغ های اصلی به همراه گریل کاملا بروزرسانی شده اند.

سی5 ایرکراس با چهره حجیم و البته تازه خود می تواند مخاطبان جوان را نیز به سمت خود جلب کند.

رینگ های آلومینیومی 18 اینچی به عنوان آپشن استاندارد همراه ایرکراس تازه هستند.

فضای داخل کابین فناورانه های مشتری پسند را به اشتراک می گذارد که شامل نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال اطلاعات کیلومتر و بعلاوه نمایشگر 10 اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم تفریح می گردد.

در بخش پیشرانه و البته برای مجذوب کننده ترین تریم این خودرو از نمونه پلاگین هیبرید استفاده شده که ترکیبی از موتور 1.6 لیتری توربو با تک موتور الکتریکی و یک باتری 13.2 کیلووات ساعت است. این تریم در حالت الکتریکی خالص قابلیت پیمایش 50 کیلومتر را با بیشینه سرعت 133 کیلومتر برساعت دارد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2021

به "کراس اوور نو سیتروئن معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراس اوور نو سیتروئن معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید