کی روش پل های پشت سرش را خراب کرد، اشتباه باتجربه ها عجیب بود

به گزارش مجله نماشو، بهتاش فریبا در مصاحبه با خبرنگاران به اتفاقی که باعث شد تیم ملی برابر ژاپن شکست بخورد اشاره نمود و گفت: بوهنوز باور نمی کنم باتجربه های تیممان چنین حرکت بچه گانه ای را انجام داده باشند. از پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، رضائیان و کنعانی زادگان و حاج صفی انتظاری بیشتر از این داشتیم اما آنقدر عادت نموده ایم که در فوتبال داخلی برای هر توپ با داور بحث نموده و بازی را رها کنیم که این بار این حرکت اشتباه بلای جانمان شد و همین مسئله باعث شد هر سه تیم ملی از جام ملت های آسیا شد و حالا باید انتظارمان از 43 سال به 47 سال برسد که آیا بتوانیم در دوره بعد این تورنومنت به قهرمانی دست پیدا کنیم یا خیر.

کی روش پل های پشت سرش را خراب کرد، اشتباه باتجربه ها عجیب بود

بهتاش فریبا در مورد خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی گفت: کی روش از لحاظ فنی خوب بود اما متاسفانه در این چند سال حضورش در ایران خصوصاً در یکی دو سال اخیر آنقدر رفتارهایش بد بود که تمامی پل های پشت سرش را شکست و کاری کرد که حالا خیلی ها از رفتن او راضی باشند. او سرمربی خوبی بود. کوشش زیادی برای موفقیت تیم ملی داشت اما کاش از لحاظ اخلاقی و صحبت هایی که انجام می داد دقت بیشتری به خرج می داد تا اینطور خیلی ها را از رفتنش راضی نکند.

وی در پاسخ به این پرسش که این روزها اسامی بزرگ زیادی برای سرمربی گری تیم ملی فوتبالمان معرفی می گردد، گفت: همواره همین بوده و بارها شاهد بودیم چه در تیم های باشگاهی و تیم ملی وقتی یک مربی کنار می رود اسم هایی به میان می آید که باورش برای ما سخت است که یکی از آنها سرمربی تیم ملی گردد. اما امیدوارم هر کسی قرار است به جای کی روش بیاید، بهتر و فنی تر از او باشد تا بتوانیم همچنان در فوتبال آسیا آقایی کنیم.

فریبا در انتها گفت: متاسفانه جام ملت های این دوره را از دست دادیم و درست زمانی که فکر می کردیم با این نفرات خوب می توانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم کنار رفتیم ولی امیدوارم با یک برنامه ریزی اصولی، صحیح و به دور از اشتباه خود را آماده مقدماتی جام جهانی و حضور در جام ملت های دوره بعد کنیم تا بتوانیم شایستگی های خود را به اثبات برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5000

به "کی روش پل های پشت سرش را خراب کرد، اشتباه باتجربه ها عجیب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش پل های پشت سرش را خراب کرد، اشتباه باتجربه ها عجیب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید