گزینه خارجی برای راهنمایی تیم ملی ایران شرط گذاشت!

به گزارش مجله نماشو، گزینه خارجی سرمربیگری تیم ملی هندبال مردان ایران برای راهنمایی ملی پوشان شرط گذاشت.

گزینه خارجی برای راهنمایی تیم ملی ایران شرط گذاشت!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، وسلین وویوویچ مونته نگرویی از 25 اسفند سال گذشته راهنمایی تیم ملی هندبال مردان ایران را به عهده گرفت. قرار داد این مربی با فدراسیون برای بازی های کشورهای اسلامی قونیه و مسابقات قهرمانی مردان 2023 دنیا (لهستان و سوئد) بود.

ملی پوشان ایران با راهنمایی وسلین در بازی های کشورهای اسلامی بعد از سالها مدال برنز را برگردن آویختند. آنها که با چهارمی در قهرمانی آسیا در زمان مربیگری مانوئل مونتایا فرناندز جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را بدست آورده بودند با راهنمایی وسلین راهی لهستان شدند و با شکست شیلی توانستند برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران راهی دور اصلی مسابقات قهرمانی دنیا شوند.

آنها در سرانجام مسابقات با شکست مقابل تیم های مونته نگرو، اسپانیا، فرانسه، اسلوونی و لهستان در رده بیست و چهارم مسابقات ایستادند.

وسلین وویوویچ بعد از مسابقات قهرمانی مردان دنیا به تهران بازنگشت و قرار شد یک ماه بعد از مسابقات قهرمانی دنیا نظر نهایی اش در خصوص ادامه همکاری با فدراسیون را اعلام کند. البته او می گوید مسئله ای با تمدید قرارداد ندارد ولی نه با شرایط قبلی! او هیچ مسئله ای هم با مبلغ قرارداد ندارد. شرایط او برای تمدید قرارداد مثل همه مربیان قبلی چون مانوئل امکانات و دیدارهای تدارکاتی بیشتر است.

وسلین وویوویچ در خصوص هندبال ایران اظهار کرد: هندبال ایران امکان بهتر شدن را دارد، اما رئیس فدراسیون همواره می گوید مشکل پول است.

مربی تیم ملی هندبال مردان در ادامه گفت: بازیکنان و مربیان تیم ملی باید شرایط کاری بهتری داشته باشند. اگر تغییر می خواهند اول باید تفکر مسئولان تغییر کند.

او در خصوص تمدید قراردادش با هندبال ایران گفت: من حاضرم قرارداد را تمدید کنم ولی نه با شرایط قبلی و هیچ مسئله ای با مبلغ قرارداد هم ندارم.

وسلین در پاسخ به این سوال که منظورتان از شرایط قبلی چیست، گفت: من زمان بیشتری برای تمرین تیم ملی، کادر حرفه ای و کامل تر و مسابقات بین المللی بیشتری می خواهم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5206

به "گزینه خارجی برای راهنمایی تیم ملی ایران شرط گذاشت!" امتیاز دهید

1 کاربر به "گزینه خارجی برای راهنمایی تیم ملی ایران شرط گذاشت!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه خارجی برای راهنمایی تیم ملی ایران شرط گذاشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید