گسترش زیرساخت های دانشگاه در بخش آموزش مجازی

به گزارش مجله نماشو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با تأکید بر بهره مندی از فرصت به دست آمده نسبت به گسترش زیرساخت های دانشگاه در بخش آموزش مجازی، نیازسنجی دقیق با هدف تقویت آزمایشگاهای آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی را از اولویت های این واحد مطرح کرد.

گسترش زیرساخت های دانشگاه در بخش آموزش مجازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از قشم، مهدی دسینه در حاشیه بازدید از حوزه ها و بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بر بهره مندی از فرصت به دست آمده نسبت به گسترش زیرساخت های دانشگاه در بخش آموزش مجازی، نیازسنجی دقیق با هدف تقویت آزمایشگاهای آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی تاکید نمود و آن را از اولویت های این واحد دانشگاهی عنوان نمود.

وی در بازدید از حوزه ها و بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: امروز با توجه به شرایط موجود فرصتی به دست آمده تا نگاه ویژه ای به سازگاری، توانمند سازی و ارتقای سطح کیفی دانشگاه ها و دانشجویان در بخش آموزش های مجازی گردد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم درباره امکانات آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با داشتن بیش از 40رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی، 37 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 40 رشته در دوره دکتری تخصصی و رشته دکتری حرفه ای پزشکی عمومی جزء شاخص ترین واحدهای استان و حتی منطقه بوده از همین رو ضروری است با نیازسنجی دقیق و کارشناسانه و بهره مندی از نیروهای توانمند هیئت علمی دانشگاه شرایط را برای تقویت و حتی راه اندازی آزمایشگاه های جدید به منظور افزایش رشته های واحد فراهم گردد.

4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1290

به "گسترش زیرساخت های دانشگاه در بخش آموزش مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش زیرساخت های دانشگاه در بخش آموزش مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید