گلایه یک ملی پوش از نحوه انتخابی های پومسه، درخواست از هادی ساعی

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای پومسه قهرمانی دنیا اردیبهشت ماه 1401 به میزبانی کره جنوبی و به صورت حضوری برگزار خواهد شد و فدراسیون تکواندو هفته گذشته با ارسال بخشنامه ای نسبت به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی به منظور حضور در این رقابتها آن هم به صورت آنلاین اقدام نمود. نحوه ثبت نام این رقابتها، مهلت ارسال فیلم ها و در نهایت و اعلام نتایج در روز تعطیل اعتراض گسترده پومسه های کشور را در پی داشت.

گلایه یک ملی پوش از نحوه انتخابی های پومسه، درخواست از هادی ساعی

سیده معصومه حسینی دارنده شش طلای آسیا و جهان در این خصوص به خبرنگاران گفت: در مدت زمانی که برای ارسال فیلم ها معین شده بود، فیلم پومسه های خود را ارسال کردیم، ولی اعلام نکردند که کادر فنی تیم ملی از چه کسانی تشکیل و چه افرادی کار قضاوت قیلم های ارسالی و معین نفرات برتر را برعهده دارد. کار آنالیز فیلم ها باید در محل فدراسیون و با نظارت کارشناسان و نمایندگان رسمی فدراسیون انجام گردد. حتی برای برطرف ابهام می توان این کار را به صورت آنلاین به تصویر کشید. اینکه فیلم را برای یک نفر ارسال نمایند و او هم در منزل بدون نظارت و با سلیقه شخصی انتخاب کند به هیچ عنوان کار درستی نیست.

وی اضافه نمود: در رده سنی که من حضور دارم نفراتی انتخاب شدند که تا به امروز مدال انفرادی در مسابقات قهرمانی کشور کسب نکردند. این کار استعدادیابی نیست، استعداد کشی است. چرا باید با من که با وجود بچه کوچک در اردوی تیم ملی حضور داشته و کوشش کردم، چنین برخورد نمایند؟ برای من جای سوال است که با در اختیار داشتن رنکینگ 24 جهان در کشور خودم جایگاهی ندارم؟ علت آن نیز اعتراض من به خط خوردن قبل از مسابقات قهرمانی آسیا بود.

قهرمان همدانی پومسه جهان در مورد این اعتراض هم گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه خانم فرهمند انتخاب شدیم. همان زمان در تست کرونا، تست من منفی شد و تست خانم فرهمند مثبت شد. این موضع بعد از سه بار تست دادن، تکرار شد تا در نهایت پس از منفی شدن تست هر دو تکواندوکار، متأسفانه بدون علت روی نام من قلم قرمز کشیدند. تعیین نیست وقتی نام من از سوی فدراسیون به صورت رسمی اعلام شده، در تمام مراحل حضور داشته و حتی پست من برای حضور در مسابقات بیروت اعلام شده، چرا چنین رفتار شد؟ این موضوع به وسیله استاندار همدان و نمایندگان مجلس پیگیری و کار به وزیر ورزش کشید و با ارسال نامه ای به فدراسیون دستور برسی دادند. ولی این اعتراض ها نتیجه معکوس داشت و باعث نشد به حق خودم برسم که هیچ بیشتر با من لج کردند.

حسینی در خاتمه گفت: در هر مسابقه ای که از سوی فدراسیون اعزام شده ام، با کسب مدال به ایران بازگشته ام. متأسفانه این نوع رفتارها پومسه را آزار می دهد و مانع از پیشرفت تکواندوکاران می گردد. از هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون که خود قهرمان بود، در انتخابی ها شرکت نموده و این مسائل را به خوبی درک می نماید، درخواست دارم که موضوع پومسه و انتخابی های آن را با دقت بیشتری آنالیز کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2088

به "گلایه یک ملی پوش از نحوه انتخابی های پومسه، درخواست از هادی ساعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه یک ملی پوش از نحوه انتخابی های پومسه، درخواست از هادی ساعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید