گلکسی A22e 5G گواهی بلوتوث دریافت کرد

به گزارش مجله نماشو، سامسونگ قرار است به زودی از گوشی گلکسی A22e 5G به عنوان جدیدترین گوشی 5G خود در سال 2022 رونمایی کند. امروز هم این گوشی پیروز به اخذ گواهی بلوتوث شد.

گلکسی A22e 5G گواهی بلوتوث دریافت کرد

سامسونگ در ماه ژوئن سال گذشته از گوشی گلکسی A22 در دو مدل 4G و 5G رونمایی کرد. کمی بعد در ماه نوامبر، گلکسی A22s 5G نیز رونمایی شد که در واقع همان A22 5G با نامی متفاوت به حساب می آمد. در حالی که قاعدتا باید منتظر رونمایی از گلکسی A23 5G می بودیم، به نظر می رسد شرکت کره ای قصد دارد از مدل دیگری از این سری تحت عنوان گلکسی A22e رونمایی کند تا تعداد اقتصادی های مجهز به اینترنت 5G خود را بیش از پیش افزایش دهد.

اینطور که به نظر می رسد گلکسی A22e 5G باید طی همین هفته های آینده رونمایی شود چرا امروز شاهد دریافت گواهی بلوتوث از طریق آن نیز بودیم و این یعنی یک قدم به رونمایی آن نزدیک تر شده ایم. متاسفانه از بابت سخت افزار و قابلیت های این گوشی خبر خاصی در اختیار نداریم و وب سایت صدور گواهی بلوتوث هم قاعدتا نباید چیزی در این رابطه می نوشت که همینطور هم بود. اما شماره مدل این گوشی SC-56B است؛ دقیقا مشابه شماره مدل گلکسی A22 5G که سال گذشته در ژاپن راهی بازار شد. این یعنی گلکسی A22e 5G در واقع همان A22 5G است که در بازار ژاپن در دسترس قرار گرفت.

لازم به ذکر است مدل ژاپنی گلکسی A22 5G و آن مدلی که در ماه ژوئن سال گذشته راهی رونمایی شد با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال مدل ژاپنی از نمایشگر کوچک تر (5.8 اینچی) با پنلی از جنس TFT با وضوح +HD و رفرش ریت 60 هرتز بهره می برد، به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و به صورت کلی هم از دو دوربین اصلی و سلفی با میزان 13 و 5 مگاپیکسل بهره می برد.

در حالی که مدل جهانی با نمایشگری 6.6 اینچی با همین پنل اما رفرش ریت 90 هرتز و وضوح +FHD راهی بازار شد. همچنین از سه دوربین اصلی، فوق عریض و سنجش عمق و یک دوربین سلفی بهره می برد تا جمع دوربین های آن به چهار برسد. ظرفیت باتری آن هم 5000 میلی آمپر ساعت است.

مدل ژاپنی گلکسی A22 5G همچنین 8.9 میلی متر ضخامت داشته و وزن آن به 1678 گرم می رسد. از جمله قابلیت های عجیب و واقعا قابل تحسین این گوشی است که از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 هم بهره می برد تا در برابر نفوذ گرد و غبار و آب تا حد زیادی در امان باشد. این گوشی با اندروید 11، 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار گرفته است اما پشتیبانی از کارت حافظه جانبی به کاربر این اجازه را می دهد 1 ترابایت دیگر به این میزان اضافه کند.

طبق گفته های سامسونگ، مدل ژاپنی گلکسی A22 5G از پردازنده ای هشت هسته ای بهره می برد که فرکانس هسته های قدرتمند آن به 2.2 گیگاهرتز و فرکانس هسته های کم مصرف آن هم به 2 گیگاهرتز می رسد. اما متاسفانه مدل این تراشه از طریق شرکت کره ای فاش نشد اما با در نظر گرفتن تعیینات، می توان گفت Dimensity 700 قلب تپنده آن باشد که در مدل جهانی هم شاهد آن بودیم.

تعیین نیست سامسونگ چه زمانی از گلکسی A22e 5G رونمایی می کند اما انتظار می رود طی روزهای آینده خبرهای بیشتری از آن منتشر شود. لازم به ذکر است تعیینات گفته شده در رابطه با مدل ژاپنی گلکسی A22 5G ظاهرا با A22e یکسان خواهد بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2110

به "گلکسی A22e 5G گواهی بلوتوث دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A22e 5G گواهی بلوتوث دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید