12 استراحتگاه معروف اسکی در کانادا

به گزارش مجله نماشو، کشور کانادا به دلیل آب وهوای سرد و کوهستان های پربرف، یکی از مناطق مناسب برای اسکی است. کوه های برفی و مناطق وسیع در کانادا، بیشتر اسکی بازان را به خود جذب نموده است. البته در بیشتر پیست های اسکی، هم اسکی بازان حرفه ای و هم مبتدی، به اسکی می پردازند. در بعضی مناطق نیز انواع امکانات و تجهیزات برای اسکی بازان وجود دارد. رستوران ها، هتل ها و مغازه ها همگی برای رفاه اسکی بازان ایجادشده است. بعضی از پیست های اسکی در روستاهای پربرف و دورافتاده قرار داشته و بعضی نیز به شهر نزدیک تر هستند. به هرحال، ورزش اسکی، ازجمله ورزش هایی است که باعث نشاط انسان در دل طبیعت پربرف می گردد. حتی تماشای پرش و حرکات نمایشی اسکی بازان از دور و از روی کوه های سر به فلک کشیده، بسیار لذت بخش است. در ادامه مقاله قبلی، به معرفی دیگر مناطق مخصوص اسکی در کانادا می پردازیم. در این مقاله به معرفی 12 استراحت گاه معروف در کانادا می پردازیم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

12 استراحتگاه معروف اسکی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور قیمت پایین کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

منطقه اسکی بیگ وایت

منطقه اسکی بیگ وایت، با گستردگی زیاد یک منطقه مناسب و عالی برای ورزش اسکی بوده و همچنین باید گفت که این منطقه برای اسکی بازان مبتدی نیز بسیار مناسب است. افراد غیرحرفه ای می توانند از این پیست برای تمرینات خود استفاده نمایند زیرا در این پیست، بخش های مخصوصی برای افراد مبتدی و خانواده ها ایجادشده است. می توان گفت که این منطقه، به صورت یک مجتمع خانوادگی است که دارای امکانات بسیار زیادی برای اقامت خانواده ها است. کوه های این منطقه دارای 16 بالابر و بیش از 2600 هکتار زمین است. نمای دامنه و چشم انداز آن بی نظیر و باورنکردنی است. این منطقه واقع در دره اوکانگانان در بریتیش کلمبیا بوده و فاصله چندانی با شهر کلووانا ندارد.

منطقه اسکی کوه رول استوک

این منطقه اسکی واقع در بریتیش کلمبیا بوده و برای دسترسی به این منطقه، تنها با 2.5 ساعت رانندگی از شهر کلونا می توان به آن رسید. هرچند این راستا، کمی ناهموار و مشکل است؛ اما ارزش کوشش شمارا دارد. منطقه مناسب اسکی برای خانواده ها و افراد حرفه ای، قیمت مناسب اقامتگاه ها در این منطقه، اسکی در کوه های افسانه ای با مناظر شگفت انگیز؛ باعث شده است که رفت وآمد به این منطقه زیاد باشد. این منطقه در هنگام شب، آسمانی پرستاره دارد. در هنگام شب، منظره برفی کوهستان و سوسوی ستارگان در آسمان منظره پرزرق وبرقی ایجاد نموده است که چشم هر به بیننده ای را خیره می نماید. البته باید گفت که این منطقه دارای هتل های پنج ستاره برای اسکی بازان حرفه ای نیست اما منطقه ای عالی برای خانواده ها است.

منطقه اسکی سان پیک

منطقه اسکی سان پیک، ازلحاظ وسعت، دومین منطقه بزرگ اسکی در ناحیه، پس از ویستلر است؛ اما بااین حال باید گفت که هنوز هم در نظر مردم کانادا و باوجود آنکه نسبت به ویستلر کمتر شناخته شده است؛ ازنظر وسعت زبانزد مردم کانادا است. با توجه به میزان عوارض زمین و گستردگی سه کوه در منطقه، پیش بینی ها، تجهیزات و امکاناتی در این منطقه اجرا شده است. البته در این منطقه، شما می توانید انواع اجراها را داشته باشید. در مناطق ابتدایی تر، با تمرکز بر افراد مبتدی و در مناطق حرفه ای تر نیز، افراد حرفه ای کار می نمایند. منطقه سان پیک، روستایی به سبک اروپایی است و امکانات جالب و مناسبی برای اقامت خانواده ها دارد. در این منطقه با توجه به رفت وآمدهای مکرر، همه نوع خدمات ارائه می گردد. از رستوران های خوب و مغازه ها گرفته تا هتل ها و اقامتگاه ها که همگی در اختیار تمام افراد است.

منطقه اسکی کوه سیلور استار

پیست اسکی کوه سیلور استار (ستاره نقره ای)، در دل دامنه ای زیبا و روستایی جذاب قرار داشته و محل رفت وآمد بیشتر اسکی بازان است. در بخش اقامت خانواده ها، ساختمان های نقاشی شده در رنگ های روشن و همه نوع طراحی در آنجا دیده می گردد. کوه سیلور استار با موقعیتی خاص، برای همه گونه سطح توانایی، مناسب بوده و همه نوع اسکی باز را در خود جای می دهد؛ اما همان طور که می دانید، پیست اسکی افراد حرفه ای با افراد غیرحرفه ای کمی فاصله داشته و متفاوت است. کیفیت برف در این منطقه سبب شده است که رفت وآمد بیشتری در آنجا صورت گیرد؛ زیرا در این منطقه کوهستانی بارش مکرر برف تقریباً در طول سال وجود دارد و دید نسبتاً مناسبی در این منطقه برای اسکی وجود دارد. این منطقه فاصله کمی با شهرستان اوکاناگان در کلونا دارد. بسیاری از افرادی که برای اسکی به این منطقه می آیند می توانند تجربه خوبی از سفر خود به این منطقه پربرف داشته و در صورت اقامت نیز، می توانند از هتل های آنجا استفاده نمایند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3984

به "12 استراحتگاه معروف اسکی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 استراحتگاه معروف اسکی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید