1207 تصحیح کننده و 1000 ایستگاه اندازه گیری مشترکین عمده گاز در خراسان رضوی کالیبره شد

به گزارش مجله نماشو، رییس امور اندازه گیری و توزیع شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به کالیبراسیون 1207 مورد تصحیح کننده و یکهزار ایستگاه اندازه گیری گاز مشترکین عمده این استان در سال گذشته گفت: کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری گاز در خراسان رضوی طی سال 99 به صورت حداکثری اجرا شده است.

1207 تصحیح کننده و 1000 ایستگاه اندازه گیری مشترکین عمده گاز در خراسان رضوی کالیبره شد

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، جواد معصومی با اشاره به اهمیت فرآیند کالیبراسیون دستگاه های اندازه گیری و تصحیح کننده ها در راستای اطمینان از صحت عملکرد و دقت ارزیابی دستگاه ها اظهار کرد: در سال 99 تعداد 6833 گیج فشار و دما، 1284 کنتور توربینی و 1207 مورد تصحیح کننده گاز در خراسان رضوی کالیبره شد.

وی اضافه نمود: در همین مدت با کوشش و تعامل کارکنان امور اندازه گیری و توزیع گاز و همچنین امور بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی، کالیبراسیون دستگاه های اندازه گیری با تحقق حداکثری مورد بازبینی قرار گرفته است.

معصومی با بیان این مطلب که کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری گاز از مهمترین مولفه های فروش می باشد گفت: کالیبره کردن دستگاه ها در زمان تعیین و مطابق استانداردها، موجب اندازه گیری دقیق و بدون نقص و در نهایت رعایت انصاف در محاسبه گازبها برای سازمان و ذی نفعان می گردد.

رییس امور اندازه گیری و توزیع شرکت گاز استان توضیح داد: در حوزه بازدید از ایستگاه های گاز نیز در سال 99، تعداد 1000 مورد ایستگاه اندازه گیری مشترکین عمده مورد آنالیز، پایش فیزیکی، آرشیوگیری تصحیح کننده ها، تحلیل و آنالیز نوع رفتار مصرف و صحت عملکرد تجهیزات اندازه گیری صورت گرفته که حجم گاز کشف شده قابل تعدیل این تعداد ایستگاه معادل هفت میلیون و 259 هزار مترمکعب بوده است.

معصومی با اشاره به وسعت جغرافیایی خراسان رضوی و حجم اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در حوزه کالیبراسیون تجهیزات و بازدید ایستگاه های گاز اضافه نمود: تمام این فرآیندها به صورت کاملا مکانیزه به وسیله نرم افزار PM پیگیری و اقدام می گردد.

وی گفت: شرکت گاز خراسان رضوی آمادگی دارد تا به وسیله تلفن 37072130 نسبت به تبادل تجربیات و اشتراک گذاری فعالیت ها و اقدامات شاخص این شرکت با دیگر شرکت های تابعه صنعت گاز کشور اقدام کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1695

به "1207 تصحیح کننده و 1000 ایستگاه اندازه گیری مشترکین عمده گاز در خراسان رضوی کالیبره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1207 تصحیح کننده و 1000 ایستگاه اندازه گیری مشترکین عمده گاز در خراسان رضوی کالیبره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید