5 مرحله برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن خانه در برابر ویروس کرونا

به گزارش مجله نماشو، اگر گمان می کنید خانه شما در معرض ویروس جدید کرونا قرار گرفته است ، NEA دستورالعمل هایی را ارائه داده است.

5 مرحله برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن خانه در برابر ویروس کرونا

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، در اینجا پنج قدم برای نظافت منزل شما آورده شده است:

ابزار تمیز کردن و ضد عفونی خود را آماده کنید

ماسک جراحی ، دستکش یکبار مصرف بپوشید. و یک محلول سفید کننده یا ضد عفونی کننده مناسب در برابرویروس کرونا تهیه کنید. می توانید از وایتکس برای ضدعفونی سطوح در برابر ویروس کرونا بهره ببرید.

پنجره ها را برای تهویه باز نگه دارید و به یاد داشته باشید که از تماس با صورت و چشم خودداری کنید.

آغاز به تمیز کردن سطوح کنید

محلول ضد عفونی کننده یا سفید کننده را آماده کنید و کف محل اقامت خود را از یک سمت به سمتی دیگر تی بکشید. تهیه محلول ضدعفونی کننده در خانه راه چاره های ساده ای دارد. از پارچه های یکبار مصرف یا پارچه برای پاک کردن سطوح توالت و مناطقی که اغلب لمس می گردد ، مانند دستگیره ها ، صندوق عقب ، لولاها ، پریزها و غیره بهره ببرید.

برای استفاده از مواد ضد عفونی کننده از اسپری استفاده نکنید زیرا این امر باعث ایجاد ترشح قطره هایی می گردد که می توانند ویروس را گسترش دهند.

پارچه ها را بشویید

از ماشین لباسشویی و مواد شوینده برای شستشوی پارچه ها مانند روتختی ، روکش بالش و پتو بهره ببرید.

تمام کردن کار

تی کشیدن کف محل سکونت خود را از یک سمت دیگر تکرار کنید ، اما از رفتن از مناطق پاک نشده به مناطق تمیز ، خودداری کنید تا منطقه تمیز شده آلوده نگردد. با استفاده از دستکش و ماسک ، تمام پارچه های استفاده شده و سایر مواد زاید را درون یک کیسه زباله پلاستیکی دو لایه قرار دهید. دستکش و ماسک جراحی را برداشته و سپس دستان خود را با صابون و آب بشویید. زباله هایی که در اثر تمیز کردن و ضدعفونی کردن ایجاد شده اند را از سایر زباله های خانگی جدا کنید.

تضمین بهداشت شخصی

دوش بگیرید و لباس خود را عوض کنید ، سپس هوا را تهویه نموده و خانه خود را تهویه کنید. به یاد داشته باشید که از به اشتراک گذاشتن وسایل خانگی خودداری کنید و وسایل مورد استفاده را کاملاً با آب و صابون بشویید. از آنجا که ویروس کرونا می تواند حداقل 2-3 روز بر روی سطوح مواد مختلف زنده بماند ، باید سطوح آلوده بالقوه کاملاً ضد عفونی گردد. تا زمانی که محل اقامت شما سالم نباشد ، باید از میزبانی در خانه خودداری کنید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 914

به "5 مرحله برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن خانه در برابر ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مرحله برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن خانه در برابر ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید