6 هزار و 286 دانشجو در 392 امتحان دانشگاه علامه طباطبایی شرکت کردند

به گزارش مجله نماشو، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: 6 هزار و 286 دانشجو در 392 آزمون برگزار شده در روز نخست امتحان های آنلاین این دانشگاه حضور پیدا کردند.

6 هزار و 286 دانشجو در 392 امتحان دانشگاه علامه طباطبایی شرکت کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت از طریق تحصیل به استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی ، شجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: 6 هزار و 286 دانشجو در 392 آزمون برگزار گردیده در روز نخست امتحان های آنلاین این دانشگاه حضور پیدا کردند که از این تعداد 4 هزار و 517 دانشجو در مقطع کارشناسی، یک هزار و 498 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 223 دانشجو در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند. حدود 40 نفر هم در آزمون های امروز غایب بوده اند.

وی در مورد برگزاری نخستین روز آزمون های مجازی دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: امتحان ها در چهار بازه زمانی 8 تا 10 صبح، 10 تا 12 ظهر، 13 تا 15 و 15 تا 17 بعد از ظهر برگزار گردید. در مجموع برای برگزاری آزمون های امروز با مسئله ای روبرو نشدیم و این نتیجۀ کار گروهی و طراحی چرخه کامل و حساب شده برای این کار بود که تقریباً در هیچ دانشگاهی به این منظمی پیگیری و اجرا نشد. اگر امروز دانشجویان در کمال آرامش و رضایت امتحان خود را پشت سر گذاشتند و ناهماهنگی ایجاد نشد نتیجۀ همین چرخه ای است که به خوبی طراحی و اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع 6 هزار و 286 دانشجو در 392 آزمون برگزار گردیده در روز نخست امتحانات حضور پیدا کردند که از این تعداد 4 هزار و 517 دانشجو در مقطع کارشناسی، یک هزار و 498 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 223 دانشجوی در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند. حدود 40 نفر هم در آزمون های امروز غایب بوده اند.

احمدوند با بیان اینکه اگر اختلالی در سیستم ایجاد می شد هم مسئولان دانشگاه و هم دانشجویان دچار نگرانی می شدند، اضافه کرد: مهمترین دغدغۀ ما، برگزاری آزمون ساعت 8 تا 10 صبح بود به این دلیل که 2 هزار و 221 دانشجو در این بازۀ زمانی امتحان داشتند که با کوشش همکاران واحد فناوری، استادان و همکاری ارزندۀ دانشجویان بدون مشکل برگزار گردید. بازخوردهایی هم که از دانشجویان و استادان پس از برگزاری آزمون دریافت کردیم مثبت بود و این باعث خوشحالی است و امیدواریم تا روز آخر امتحان ها همین شرایط حفظ گردد و با کمترین مشکل از این مرحله عبور کنیم.

وی با اشاره به مسائل جزئی که برای چند نفر از دانشجویان پیش آمده بود، گفت: این مسائل شامل فراموش کردن رمز عبور و نحوه بارگذاری فایل ها بود که توانستند با برقراری تماس با کارشناسان معین شده، مشکل را رفع و آزمون خود را با موفقیت به خاتمه برسانند.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در خاتمه با اعلام اینکه اطلاعات هر امتحان به طور کامل در سامانه ثبت و ضبط می گردد، گفت: جهت ورود دانشجو، لحظه اتصال به سیستم، زمان اختصاص داده به هر سوال و زمان حضور دانشجو در آزمون در سامانه ضبط می گردد و امکان هر گونه اطلاعات غلط را محدود می نماید. آموزش مجازی سرمایه ای است که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی دقیق تر در ترم های آینده از این سرمایه به نحو احسن استفاده و بخشی از آموزش را از این طریق پیگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1170

به "6 هزار و 286 دانشجو در 392 امتحان دانشگاه علامه طباطبایی شرکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 هزار و 286 دانشجو در 392 امتحان دانشگاه علامه طباطبایی شرکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید