آتش سوزی خیابان ولی عصر چه بود؟ ، مصدومیت نجات یافتگان و نیروهای آتش نشانی ، چند نفر محبوس هستند؟

به گزارش مجله نماشو، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با ارائه توضیحات تکمیلی درباره آتش سوزی گسترده در خیابان ولیعصر گفت: تا به امروز 5 نفر را از درون ساختمان که حریق در آن اتفاق افتاده است به سلامت خارج کردیم اما هنوز تعیین نیست که چه تعداد دیگر در داخل ساختمان باشند.

آتش سوزی خیابان ولی عصر چه بود؟ ، مصدومیت نجات یافتگان و نیروهای آتش نشانی ، چند نفر محبوس هستند؟

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در محل حادثه افزود: ساعت 13:37 دقیقه ظهر امروز با تماس شهروندان یک مورد آتش سوزی در طبقه منفی یک، ساختمان تجاری 2 طبقه در خیابان ولیعصر، نرسیده به تقاطع پارک وی، نبش کوچه طاهری گزارش و بلافاصله 3 ایستگاه عملیاتی به همراه تجهیزات اطفای حریق، خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و یک دستگاه نردبان به محل اعزام شد.

او افزود: آتش نشانان ظرف مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند و در لحظات اولیه پیروز شدند 5 نفر از افرادی که در زیر زمین این ساختمان در دود و آتش محبوس بودند را نجات دهند که این افراد و چند نیروی آتش نشانی به علت حجم بالای دود و حرارات دجار ضعف و بی حالی شده و در حال درمان در محل هستند.

ملکی با بیان اینکه تعداد زیادی مغازه با کاربری های مختلف در بالای این ساختمان فعالیت می نمایند، گفت: دود و حرارت در زیر زمین و راه پله های ساختمان که منبع آتش است، بسیار زیاد است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: همکاران آتش نشان توانسته اند به داخل ساختمان ورود نمایند و درحال اطفاء آتش هستند. اما متاسفانه چون این زیر زمین تنها یک راه خروج دارد، عملیات کمی سخت شده است.

او با بیان اینکه فعلا اطلاعات دقیقی از وسعت آتش سوزی و اینکه چه چیزی در حال سوختن است در دست نیست؛ اما بعد از ارتباط با همکارانی که داخل ساختمان هستند اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

عکس : حامدخورشیدی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5152

به "آتش سوزی خیابان ولی عصر چه بود؟ ، مصدومیت نجات یافتگان و نیروهای آتش نشانی ، چند نفر محبوس هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی خیابان ولی عصر چه بود؟ ، مصدومیت نجات یافتگان و نیروهای آتش نشانی ، چند نفر محبوس هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید