شروع واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش مجله نماشو، معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی از شروع واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز و در بیش از 100 مرکز واکسیناسیون این دانشگاه اطلاع داد.

شروع واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگاران، دکتر همایون رستگارزاده با اشاره به شروع واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه، گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بارگذاری اطلاعات تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت، واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز (شنبه 20 شهریور) در کلیه مراکز واکسیناسیون این دانشگاه شروع شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیش از یکصد مرکز واکسیناسیون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور تجهیز و فعال شده است، اضافه کرد: این مراکز از امروز آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به جمعیت یک میلیون و 200 هزار دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که ثبت نام آنها در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا صورت گرفته باشد، هستند.

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا این دانشگاه به آدرس http://azadhr.healthehr.ir جهت نوبت گیری تزریق واکسن اقدام نمایند. در صورت بروز هرگونه مشکل در سامانه یا فرایند ثبت نام، دانشجویان می توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی خود، به پایگاه های واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رستگارزاده گفت: با توجه به جمعیت دانشجویان استان تهران، 16 مرکز واکسیناسیون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران اعم از واحد علوم پزشکی آزاد تهران، واحد تهران شمال، تهران شرق، تهران غرب، تهران جنوب، علوم و تحقیقات، واحدهای استان تهران شامل ورامین، شهر قدس، پرند، شهریار و دماوند فعال و آماده واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1857

به "شروع واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید