آمریکا اعلام نموده توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را ندارد

به گزارش مجله نماشو، عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: خزانه داری آمریکا اعلام نموده ما فکر می کردیم بتوانیم صادرات نفت ایران را به صفر برسانیم، اما باید بگوییم که توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را نداریم.

آمریکا اعلام نموده توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را ندارد

به گزارش خبرنگاران، غفار اسماعیلی شامگاه گذشته در آیین گشایش نمایشگاه الکامپ اراک، اظهار کرد: خمیرمایه حضور با ارزش و تاثیرگذار در صحنه ملی و فراملی، همدلی و هماهنگی در جامعه است، خوشبختانه در استان مرکزی گلایه و شکایت بسیار کم به گوش می خورد که این امر ناشی از همدلی موجود در این استان است.

وی اضافه کرد: اکنون با وجود تحریم های ظالمانه دشمن علیه مردم ایران اسلامی، کشور در شرایط ویژه ای واقع شده است که با اتحاد، مقاومت و حمایت از واحدهای داخلی و اقتصاد می توان این توطئه ها را نقش بر آب کرد.

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: اتفاقاتی از جمله حرکت ها و اقدامات ناشیانه ترامپ و وقایع اخیر در ترکیه، شرایط را به نفع ملت ایران رقم زد.

اسماعیلی بیان نمود: خزانه داری آمریکا اعلام نموده ما فکر می کردیم بتوانیم صادرات نفت ایران را به صفر برسانیم، اما باید بگوییم که توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را نداریم.

وی اظهار کرد: امروز همه باید از این تحریم ها استفاده کنیم و سیاست های کلی نظام و دولت یاری های لازم را انجام دهد تا بتوانیم در بعد اقتصادی گام های موثری برداریم.

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی در دوره اقتصادی فعلی با چالش های جدی روبرو است، و هر نمایشگاه تخصصی که به انتها می رسد، نور امیدی در عرصه اقتصادی استان است.

مهدی دنیا میرزایی بیان نمود: امیدواریم با برگزاری اینگونه نمایشگاه ها بتوانیم امید را در عرصه اقتصاد زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 5 هزار متر مربع از تاریخ 30 مهر تا 4 آبان سال جاری با حضور بیش از 70 شرکت کننده برپاست و از ساعت 16 الی 21 آماده پذیرایی از علاقمندان است، این نمایشگاه بزرگ ترین گردهمایی فعالان آی سی تی در استان مرکزی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2767

به "آمریکا اعلام نموده توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا اعلام نموده توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید