آپدیت جدید آی او اس شارژ آیفون را تمام می نماید

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، به نظر می رسد آپدیت نسخه جدید سیستم عامل اپل دردسرساز شده است. کاربران دستگاه های این شرکت از مصرف سریع شارژ باتری پس از آپدیت iOS13 گله دارند.

آپدیت جدید آی او اس شارژ آیفون را تمام می نماید

طبق گزارش های مختلف آخرین آپدیت سیستم عامل اپل (iOS13.1.2) سبب می گردد شارژ باتری طی چند ساعت مصرف گردد و بعضی از دستگاه ها هنگام شارژ نیز داغ شده بودند.

البته اپل هنوز بیانیه ای رسمی دراین باره منتشر نکرده اما به نظر می رسد این اختلال روی مدل های مختلف آیفون (آیفون 6 تا آیفون 11 پرومکس) تاثیر گذاشته است.

این شرکت آپدیت iOS13.1.2 را ماه گذشته ارائه کرد. هرچند این آپدیت تغییرات زیادی دارد مانند گزینه های اصلاح عکس و ارتقای ویژگی های امنیتی، اما باگ های مختلفی نیز در آن رصد شده است.

کاربران گزارش داده اند پس از ارتقای سیستم عامل دستگاه شاهد تخلیه سریع شارژ، حذف شماره تماس ها و ایمیل های خود بوده اند. حتی سیری نیز پس از ارتقای دستگاه به آپدیت جدید با مشکلاتی روبرو شده است و به عنوان مثال سیری به طور اتوماتیک تماس تلفنی را روی بلندگو برقرار می نماید.

عده ای دیگر از کاربران نیز ادعا می نمایند شارژ دستگاه خیلی زود تمام می گردد. یکی از کاربران آیفون در توئیتر خود نوشت: آپدیت iOS13.1.2 شارژ باتری آیفون 7 مرا به سرعت تمام می نماید. طی 2 ساعت 70 درصد شارژ دستگاه مصرف شد. دستگاه کند کار می نماید و به سرعت داغ می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 633

به "آپدیت جدید آی او اس شارژ آیفون را تمام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت جدید آی او اس شارژ آیفون را تمام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید