طراحی لوگو و راه اندازی کمپین المپیک 2021

به گزارش مجله نماشو، همانطور که آگاه هستید قرار بود در سال 2020 المپیک برگزار گردد ولی به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا این مراسم و گردهمایی جهانی ورزشکاران یکسال به تعویق افتاد و قرار است در سال 2021 برگزار گردد. اما قبل از آن هم دغدغه برگزار کنندگان از طراحی لوگو تا مسائل دیگر، کم نبوده است.

طراحی لوگو و راه اندازی کمپین المپیک 2021

در شرایطی که ژاپنی ها به عنوان میزبان این دوره از بازیها تاکید دارند رقابت ها را سر موقع برگزار خواهند کرد اما بعضی مسئولان ورزش کشورهای مختلف در پیغام هایی برای توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک از او خواسته اند تا با در نظر دریافت شرایط جهان این رویداد را به تعویق بیندازد.

به همین دلیل سناریوهای زیادی برای برگزاری یا به تعویق افتادن المپیک 2020 وجود دارد اما در تازه ترین اتفاق، در صفحات اجتماعی توییتر و اینستاگرام کمپینی با عنوان هشتگ توکیو 2021 راه اندازی شده است. تعدادی از ورزشکاران با استفاده از این هشتگ به نظر می‌رسد خواهان تعویق یکساله بازی ها هستند.

از سوی دیگر طراحی لوگو جدید المپیک هم در راستای فاصله دریافت افراد از یکدیگر در جهت مبارزه با ویروس کرونا طراحی شده که در آن حلقه های المپیک که همیشه پیوسته هستند از هم جدا شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3246

به "طراحی لوگو و راه اندازی کمپین المپیک 2021" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی لوگو و راه اندازی کمپین المپیک 2021" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو و راه اندازی کمپین المپیک 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید