اسکوچیچ: بحرین را مثل کف دستم می شناسم

به گزارش مجله نماشو، بازی مرگ و زندگی از راه رسید. تیم ملی برای آن که شانس خوبی برای رسیدن به دور بعد مقدماتی جام جهانی داشته باشد، امشب باید بحرین را در منامه شکست دهد.

اسکوچیچ: بحرین را مثل کف دستم می شناسم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ،دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران در آستانه این بازی کوشش می نماید از بیرون زمین، تیمش را آماده نبرد کند. خلاصه ای از حرف های او را می خوانید:

در خصوص اهمیت این بازی جای صحبت بیشتری نیست و همه می دانیم اهمیت بسیار زیادی برای تیم ما دارد. بحرین تیم بسیار خوبی است. ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم و همه کوشش مان را می کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

پرونده بازی با هنگ کنگ بسته شده و کارهای ما در آن مسابقه ارتباطی به ملاقات با بحرین ندارد. تمام برنامه های آماده سازی را انجام دادیم و تیم از نظر جسمانی در شرایط خوبی است.

با بحرین در خاکش بازی می کنیم؟ فرقی نمی نماید بازی کجا برگزار گردد؛ چه در تهران و چه در بحرین. ما برای برد وارد زمین می شویم. شرایط عالی می شد اگر میزبانی در ایران انجام می شد ولی بر خلاف تمام اتفاقات اتفاق افتاده، تیم ما اعتماد به نفس خوبی دارد و به تیم ایمان دارم. مطمئن هستم امروز می توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

تاکید می کنم ما برای بحرین احترام قائل هستیم ولی در عین حال تیم ما آماده ملاقات امروز است.

بحرین را مثل تیم خودم و مثل کف دستم می شناسم.

برایمان فرقی نمی نماید رقیب مستقیم ما بحرین است یا عراق. ما تمام تمرکزمان روی ملاقات بعدی است. کاری نداریم چه تیمی صدرنشین است. تمرکز ما روی بازی دوم با بحرین است و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

شرایط تیم ما تغییر نموده است. مربی و بازیکنان جدیدی در تیم حضور دارند و سبک بازی ما عوض شده است. هیچ ارتباطی بین بازی امروز و ملاقاتی که قبلا برگزار شده، وجود ندارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3005

به "اسکوچیچ: بحرین را مثل کف دستم می شناسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: بحرین را مثل کف دستم می شناسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید