انتشار جدیدترین مقاله مستندات علمی واکسن برکت در یک نشریه بین المللی

به گزارش مجله نماشو، جدیدترین مستندات علمی درخصوص فاز یک و دو کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت ، پس از تأیید به وسیله 6 داور ، در نشریه BMJOPEN منتشر شد.

انتشار جدیدترین مقاله مستندات علمی واکسن برکت در یک نشریه بین المللی

به گزارش خبرنگار گروه سلامت خبرنگاران، جدیدترین مستندات علمی درخصوص فاز یک و دوی کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت ، پس از تأیید به وسیله 6 داور ، در نشریه BMJOPEN منتشر شد.

بنابراین گزارش، نگارش مقاله فاز یک و دوی واکسن کوو ایران برکت در بهار 1400 شروع شد و در تابستان، مقاله به مجله BMJ Open ارسال شد.

در ادامه آمده: اولین داور مقاله، Dr. Stephen J Thomas از SUNY Upstate Medical University بود که از مجریان کارآزمایی بالینی واکسن فایزر و نیز از نویسندگان مقاله فاز سوم کارآزمایی بالینی این واکسن بوده اند.

این گزارش می افزاید: در تاریخ 25 اسفند سال گذشته نامه پذیرش مقاله از جانب مجله ارسال شد، نظرات داوران، پاسخ های نویسندگان مقاله و تمامی نسخه های مقاله در فرایند داوری همراه نسخه نهایی مقاله منتشر شده است.

لازم به ذکر است نخستین واکسن ایرانی کرونا (کوو ایران برکت) تا به امروز با عبور از مراحل داوری متعدد ، بیشترین تعداد مقالات منتشر شده در نشریات معتبر بین المللی و نشریات با ضریب تأثیر بالا را دربین واکسن های ایرانی به خود اختصاص داده است و مقالات متعدد از مراحل پیش بالینی و دانش فنی واکسن ایرانی و مراحل مختلف کارآزمایی بالینی آن تا به امروز تأیید و منتشر شده است.

متن کامل این مقاله را در این نشانی بخوانید:

https://bmjopen.bmj.com/content/12/4/e056872.full

185

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5064

به "انتشار جدیدترین مقاله مستندات علمی واکسن برکت در یک نشریه بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار جدیدترین مقاله مستندات علمی واکسن برکت در یک نشریه بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید