اپل با کمبود نسل جدید صفحه نمایشگر آی پد روبرو شد

به گزارش مجله نماشو، نسل جدید صفحه نمایش که قرار بود یکی از ویژگیهای برجسته مدل پیشرفته آی پد پرو باشد، با مشکل فراوری روبرو شده که ممکن است به کمبود عرضه این محصول جدید منتهی گردد.

اپل با کمبود نسل جدید صفحه نمایشگر آی پد روبرو شد

شرکت اپل میخواهد فناوری صفحه نمایش MiniLED جدید را در آی پد 12.9 اینچی که قرار است در نیمه دوم آوریل رونمایی گردد، معرفی کند. اما به گفته یک منبع مطلع، تامین خارجی محصولات این شرکت با بازدهی ضعیف فراوری روبرو شده و یکی از فراوریکنندگان MiniLED ناچار شده است فراوریش را متوقف کند.

اپل میخواهد ماه میلادی جاری مدل جدید آی پد پرو را در دو اندازه معرفی کند. صفحه نمایش MiniLED که نسبت کنتراست را بهبود می بخشد و تصویر روشنتری را نشان می دهد، در مدل گران قیمت 12.9 اینچی آی پد پرو بکار رفته است. وقفه در فراوری این صفحه نمایش به معنای آن خواهد بود که آی پرو بزرگتر دیرتر به بازار عرضه خواهد شد.

بلومبرگ نیوز ماه گذشته گزارش نموده بود اپل آماده عرضه مدل جدید آی پد پرو در آوریل می گردد اما سخنگوی اپل در این باره اظهارنظر ننموده بود.

شرکتهای تایوانی اِنواستار، جنرال اینترفیس سولوشن هولدینگ و تایوان سورفیس مونتینگ تکنولوژی در میان فراوریکنندگان اصلی فناوری MiniLED هستند.

مدلهای جدید آی پد پرو نخستین محصولات سخت افزاری اپل خواهند بود که در سال 2021 عرضه می شوند و به خط محصولی اضافه می شوند که عملکرد بسیار خوبی داشته اشت به خصوص در شرایط پاندمی ویروس کرونا که افراد به دورکاری و تحصیل از راه دور پرداخته اند. علاوه بر صفحه نمایش جدید، اپل میخواهد پردازنده سریعتر M1 و پورت یو اس بی سریعتری که با محصولات جانبی مختلفی سازگار است و مونیتورها و دوربینهای بهبود یافته را اضافه کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آی پد در تعطیلات سه ماهه چهارم سال میلادی گذشته 8.4 میلیارد دلار درآمد برای اپل فراوری کرد که بیشترین میزان از سال 2014 به این طرف بود. با بازگشت تدریجی کارمندان و دانش آموزان به محل کار و مدرسه، اپل در کوشش است با عرضه مدلهای جدید، علاقه مخاطبان به محصول تبلت خود را حفظ کند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1659

به "اپل با کمبود نسل جدید صفحه نمایشگر آی پد روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل با کمبود نسل جدید صفحه نمایشگر آی پد روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید