اکثر آلمانی ها خواهان خروج یونان از منطقه یورو هستند

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: بر اساس جدیدترین نظر سنجی اکثر آلمانی ها خواهان خروج یونان از منطقه یورو هستند و ادامه یاری های اقتصادی به این کشور بحران زده را رد می نمایند.

اکثر آلمانی ها خواهان خروج یونان از منطقه یورو هستند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، بر اساس جدیدترین نظر سنجی اکثر آلمانی ها خواستار خروج یونان از منطقه یورو هستند.

بر اساس این نظر سنجی که از طرف گروه تحقیقاتی مانهایم و به سفارش زد دی اف آلمان انجام گرفته است، 52 درصد شهروندان آلمانی مخالف این هستند که یونان در منطقه یورو باقی بماند که تعداد آن ها یک صعود حدود 11 درصدی را نسبت به سه هفته پیش داشته است.

بر اساس این نظر سنجی تنها 40 درصد شهروندان آلمانی بر این عقیده اند که یونان باید در منطقه یورو باقی بماند این در حالی است که حدود سه هفته پیش تعداد شهروندان آلمانی که چنین اظهار نظری داشتند 52 درصد بود.

شهروندان آلمانی بخصوص انتقاد شدیدی به نخست وزیر جدید یونان و دولت وی وارد می نمایند. تنها حدود یازده درصد از شهروندان آلمانی بر این عقیده اند که دولت جدید یونان به نخست وزیری آلکسیس تسیپراس رفتار قابل اعتمادی در برابر اتحادیه اروپا دارد و هشتاد درصد شهروندان آلمانی نظری خلاف این را دارند.

همچنین تنها 14 درصد از شرکت نمایندگان در این نظر سنجی بر این عقیده بودند که دولت یونان اقدامات ریاضتی و اصلاحات را واقعا اجرایی می نماید، 82 درصد نظری خلاف این را دارند.

بر این اساس 32 درصد از آلمانی ها یک ورشکستگی احتاقتصادی یونان را عامل آسیب های اقتصادی شدید به آلمان می بینند. 47 درصد چنین اتفاقی را عامل ایجاد خسارت های جدی اقتصادی برای کشورشان نمی دانند. 11 درصد نیز اعتقاد دارند که آلمان در چنین شرایطی اصلا آسیبی نمی بیند.

بر این اساس تقریبا همه آلمانی ها و حدود 80 درصد آن ها معتقدند که یونان هیچ یاری اقتصادی دیگری را نباید دریافت کند.

این نظر سنجی در فاصله زمانی 10 تا 15 مارس 2015 از بین 1.266 واجد شرایط انجام گرفته است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 439

به "اکثر آلمانی ها خواهان خروج یونان از منطقه یورو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکثر آلمانی ها خواهان خروج یونان از منطقه یورو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید